فیروز کریمی:

بازیکنان ملوان به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند/داور ضعیف بود و چندبار اسپره‌اش را گم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه داور مسابقه بسیار ضعیف و ناآماده بود، گفت:امکان مانور به تیم حرفه‌ای فولاد را ندادیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه داور مسابقه بسیار ضعیف و ناآماده بود، گفت:امکان مانور به تیم حرفه‌ای فولاد را ندادیم. karimi

فیروز کریمی دقایقی پیش در نشست خبری پس از تساوی ملوان انزلی و فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ‌برتر فوتبال ایران با تبریک میلاد امام علی(ع) اظهار داشت: بازی سخت و حساسی را در مقابل فولاد خوزستان داشتیم.

وی با بیان اینکه آنطوریکه دلمان می‌خواست نشد، افزود: ۴ بار توپمان در نیمه دوم به تیرک خورد و دوست داشتم پیروز می‌شدیم و این پیروزی را به پدران انزلیچی تقدیم می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه شاهد بازی سالمی بودیم و امکان مانور به تیم حرفه‌ای فولاد ندادیم، گفت: بازیکنان ملوان به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و این دیدار فراتر از لیگ برتر ایران بود.

کریمی با بیان اینکه مشمول قاعده بدشانسی شدیم، تصریح کرد: شانس و بدشانسی دو روی سکه است و ما امروز روز بدمان بود و ناباورانه نتوانستیم پیروز این دیدار شویم.

وی با تقدیر از هواداران ملوان انزلی، اظهار داشت: هواداران ملوان وفای به عهد کردند و ۹۰ دقیقه ملوان را تشویق کردند و ملوان تا دقیقه ۹۱ بوی گل می‌داد، با این پشتوانه هواداری ملوان همواره استمرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با تأکید بر اینکه دو موقعیت گلمان را با خطای بازیکنان فولاد از دست دادیم، افزود: داور مسابقه بسیار ضعیف و ناآماده بود و نمی‌دانم چه بگویم که فردا جریمه نشوم، داور چندبار اسپره‌اش را گم کرد و در مابقی بازی خوب بود.

کریمی با بیان اینکه نگاهمان در لیگ به سایر تیم‌ها نیست، گفت: برای بازی سنگینی که در اصفهان داریم و اکثر بازیکنان ملوان دوکارته هستند و امروز چند بازیکنمان با دریافت کارت زرد از بازی بعدی محروم شدند.

وی با تأکید بر اینکه داور پایش در عمرش هرگز به توپ نخورده است، تصریح کرد: داور با دادن کارت زرد با مازیار زارع نشان داد که اصلا نمی‌دانست دارد چه بازی حساسی را قضاوت می‌کند، استحقاق حق می‌کنیم و بررسی کنند اگر مشکل از ما بود با ما برخورد کنند./تسنیم

Share