بازدید سرپرست آموزش فنی و حرفه ای گیلان از مرکز خاتم الانبیاء املش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان از مرکز خاتم الانبیاء شهرستان املش بازدید کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان از مرکز خاتم الانبیاء شهرستان املش بازدید کرد.

IMG_0037عطایی پور سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان از قسمت های مختلف مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان بازدید نمود.

در این بازدید که قوتی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل و جمادی رئیس اداره مالی آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان ، نیز حضور داشتند، عطایی پور،ضمن بازدید از کارگاه های آموزشی و آشنایی با چگونگی ارائه آموزش های مهارتی، با کارآموزان ومربیان این مرکز نیز دیدارو گفتگو نمود.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای املش در این دیدار گفت: شهرستان املش با اشاره به توانمندی های این مرکز در راستای ارائه آموزش های فنی و مهارتی طبق استانداردهای بین المللی ، برنامه ریزی و تلاش دست اندرکارن آموزش فنی و حرفه ای شهرستان املش را درجهت خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان مورد تأکید قرار داد.

انصاری در پایان تصریع کرد: نقش آموزش های فنی و حرفه ای را در ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی مهم ارزیابی نمود و ارائه آموزش های متناسب با نیاز بازار کار و صنایع منطقه را ؛ضروری برشمرد.

Share