مدیر عامل آتش‌نشانی شهرداری رشت:

ایستگاه آتش نشانی مسکن مهر در نیمه نخست امسال افتتاح می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی مقصودی با اشاره به افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر اظهار کرد: با مساعدت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و رئیس دانشگاه گیلان یک ایستگاه آتش‌نشانی در زمین و ساختمانی که متعلق به دانشگاه بود، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی مقصودی با اشاره به افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر اظهار کرد: با مساعدت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و رئیس دانشگاه گیلان یک ایستگاه آتش‌نشانی در زمین و ساختمانی که متعلق به دانشگاه بود، افتتاح شد.۱۳۹۳۰۲۳۰۰۰۰۵۵۵_PhotoA

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم ایستگاه بعدی آتش‌نشانی را در نیمه نخست امسال افتتاح کنیم، تصریح کرد: این ایستگاه در منطقه مسکن مهر رشتافتتاح می‌شود.

مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به خرید تشک نجات برای آتش‌نشانان رشت گفت: اقدام‌های لازم برای خرید تشک نجات سازمان آتش‌نشانی رشت انجام شده و به‌زودی تشک را تحویل می‌گیریم.

این مسئول درباره احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی در دیگر نقاط شهر رشت گفت: مکان‌یابی در چهار نقطه شهر رشت به منظور احداث ایستگاه آتش‌نشانی به اتمام رسیده و در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر این موضوع اجرایی شود.

مقصودی با ابراز گلایه از وضعیت خودروهای سازمان آتش‌نشانی رشت متذکر شد: تاکنون  اختصاص بودجه برای این ردیف انجام نشده و اکنون خودروهای موجود آتش‌نشانی رشت با ۳۵ سال عمر در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برای خرید خودروهای مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شود./فارس

Share