مرغوب:اگر قرار است که در فصل آینده هم بلاتکلیف باشیم قطعا توان ادامه نخواهیم داشت

اگر داماش را نمی‌خواهند،تیم را در اختیار استان قرار دهند تا مسئولان تصمیمی بگیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اگر سیستم داماش نمی‌خواهد باشگاه داماش را به هر دلیلی تحت پوشش قرار دهد خیلی شفاف به این مردم اعلام کنند و تیم را در اختیار استان قرار بدهند تا مسئولان استان تصمیمی اتخاذ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرفنی داماش تنها عضو فنی محسوب می‌شود که در دوران تیمداری داماش گیلان با عناوین مشاور فنی و مدیر فنی در راس تصمیم گیری‌های این تیم رشتی قرار داشته است.Marghob

عبدالله مرغوب با اشاره به مشکلات داماش گفت:داماش بیش از سه سال و نیم درگیر مشکلی است که در سیستم صنعتی و اقتصادی شرکتش پیش آمد.متاسفانه همیشه هم می‌گوییم یک ماه دیگر مشکلات حل می‌شود اما این مشکلات همچنان باقی می‌ماند.

وی ادامه داد:تیمی که روزی در فینال حذفی کشور بازی می‌کند و پرسپولیس، سپاهان، استقلال و … را می‌برد،دیدیم که بعد از بقا در لیگ یک، هوادارانش به مانند صعود به لیگ برتر خوشحال شدند و این نگران کننده است.من اتحاد و یکدلی را در سطح هواداران و مسئولان کم رنگ دیدم البته اعتقادی ندارم که مسئولان کوتاهی کردند. زمانی که پگاه گیلان بعد از چند سال تلاش و حمایت به دلیل مضیقه مالی تیم را به تشکیلات داماش تحویل داد که داماش هم در چند سال اول خوب عمل کرد.

مرغوب افزود:اگر قرار است که در فصل آینده هم بلاتکلیف باشیم قطعا توان ادامه نخواهیم داشت چون هوادار ما انتظار دارد که در شهر خودش سیلی نخورد ما امسال در هشت بازی نتوانستیم یک پیروزی به دست بیاوریم. اگر سیستم داماش نمی‌خواهد باشگاه داماش را به هر دلیلی تحت پوشش قرار دهد خیلی شفاف به این مردم اعلام کنند و تیم را در اختیار استان قرار بدهند تا مسئولان استان تصمیمی اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان شد:ما کل قرارداد مجموعه‌ی تیم‌مان یک میلیارد و دویست تومان بود.مبلغی که در فصل ۹۰-۹۱ فقط مبلغ قرارداد یک بازیکنش بوده است!وقتی با عابدینی هم تماس می‌گیریم می‌گوید در شرف برطرف کردن مشکلات هستیم!من اصلا معتقد نیستم که مسئولین باید مشکل داماش را حل کنند زیرا از بقیه مسائل استان غافل می‌شوند.من به مردم قول می‌دهم که نمی‌گذارم بازیچه قرار بگیرند و با همین شرایط تمرینات داماش آغاز شود! اگر تشکیلات داماش نمی‌تواند تا آخر اردیبهشت مشکلاتش را حل کند خواهش می‌کنیم که تیم را از این حالت بلاتکلیفی در بیاورد و در اختیار استان قرار بدهد.
/ایسنا

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی
Share