فرماندار انزلی در جلسه معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری

انزلی باید در فهرست مناطق مرزی قرار گیردو به الگویی برای سایر نقاط گیلان تبدیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار انزلی در جلسه معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان گفت : شهرستان انزلی دارای مرز آبی با کشورهای حاشیه خزر است و باید در فهرست مناطق مرزی قرار بگیرد تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار انزلی در جلسه معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان گفت : شهرستان انزلی دارای مرز آبی با کشورهای حاشیه خزر است و باید در فهرست مناطق مرزی قرار بگیرد تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.DSC_0652

عبدالصمد صفرنژاد با اشاره به ویژگی گردشگری انزلی افزود : در صدد تشکیل ستاد زیباسازی شهر و مناسب سازی منظر شهری با پای کار آوردن دستگاه های شهری در کنار شهرداری هستیم .

فرماندار انزلی تاکید کرد : باید شهرستان را با ظرفیتهای بالقوه بی نظیر به الگویی برای سایر نقاط گیلان تبدیل کنیم .

وی در ادامه وضعیت بحرانی تالاب را از دغدغه های مهم مردم انزلی عنوان و تصریح کرد : اعتبارات خوبی برای احیاء گذاشته شده ولی کار فعلا در محور مطالعات دور می زند و اقدامات اجرایی شروع نشده است .

وی با بیان اینکه برخی مدیران کل استان به مدیران شهرستانی خود اجازه اطلاع رسانی و مصاحبه نمی دهند، از معاون سیاسی استانداری خواست آنان را در این زمینه توجیه کند .

امام جمعه انزلی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر برخی مجموعه ها گفت :مسئولان به نیاز ها توجه داشته باشند و هماهنگ و صمیمی از ظرفیت ها برای رفع مشکلات و کمک به توسعه شهرستان استفاده کنند .

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین اظهار کرد : حل مشکلات شهرستان انزلی نیاز به توجه ویژه دارد؛ در خیلی حوزه ها و زمینه ها شاید با وضعیت موجود نشود مشکلات را رفع کرد و حمایت استانی را می طلبد .DSC_0668

وی تاکید کرد : برای رفع خلاهای شهرستان باید همت مضاعف و تلاش بیشتری شود و فضا نباید طوری باشد که در مقابل انتقاد کم ظرفیتی را شاهد باشیم ، اگر انتقاد صحیح است مورد را اصلاح کنیم و اگر انتقاد ناصحیح است، دفاع کنیم.

امام جمعه انزلی گفت : برخی مشکلات با بازنگری برنامه ها و اخذ تصمیمات درست، قابل رفع است و بعضی نیز عمومی است و با تدبیر و همفکری و همدلی قابل حل خواهد بود ./ایرنا

Share