با حکم رضا علیزاده:

انتصاب مشاور شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی رضا علیزاده؛دکتر شهریار شهسواری بعنوان مشاور شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان منصوب شد.

miraser به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با محوریت ارائه گزارش عملکرد ماهانه،پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور و نیز دستور کار جهت پیگیری پروژه های در دست اقدام برگزار شد.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛در این نشست ضمن تشکر از تلاش و پیگیری های مستمر معاونین و کارشناسان واحدهای مختلف اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ خواستار جدیت بیشتر در انجام وظایف هر بخش شد.

وی به تشکیل شورای فنی در این اداره کل اشاره کرد و گفت:پروژه های گردشگری بسیاری در استان گیلان در مرحله اجرا قرار دارد و یا در سفر رئیس جمهور مصوب گردیده ،لذا تکمیل این طرح ها مستلزم وجود شورایی متشکل از افراد متخصص و کارآزموده بوده است .

علیزاده توجه همه جانبه به  گیلان را امری مهم دانست و گفت:توسعه و آبادانی استان گیلان در گرو اسنقاده از ظرفیت های طبیعی گیلان است و این مهم جز از راه توسعه صنعت گردشگری تحقق نخواهد یافت.

این مسئول اعمال صحیح راهبردهای استراتژیک در استان را درآمدزا خواند و افزود: زنجیره ارزش ها باید ملاک عمل قرار گیرد تا گردشگری بعنوان صنعتی پرسود در منطقه شناخته شود.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در جریان این نشست دکتر شهریار شهسواری را بعنوان مشاور شورای فنی و توسعه این اداره کل معرفی نمود و گفت:تجربیات اساتید فن می تواند مشکل گشای بسیاری از کمبودها باشد.

دکتر شهریار شهسواری که در کارنامه کاری خود عناوین متعدد کشوری و مشاوره ای را دارد دانش آموخته دکترای  اقتصاد مدیریت است و اعتقاد دارد گردشگری یک صنعت خودجوش و پویاست که زنجیره ارزشی آن سفر،انگیزه سفر و بررسی آسیب های اجتماعی است.

Share