طی حکمی از سوی استاندار گیلان

انتصاب جانشین رئیس و دبیر ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،استاندار گیلان و رئیس ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در احکام جداگانه ای جانشین رئیس و دبیر این ستاد را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،استاندار گیلان و رئیس ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در احکام جداگانه ای جانشین رئیس و دبیر این ستاد را منصوب کرد._۱۷۰۷۴۵
محمد علی نجفی در احکام صادره محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان را به عنوان جاشین رئیس ستاد و یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان را به عنوان دبیر این ستاد منصوب کرد.
در احکام صادره استانداری گیلان بر ضرورت برنامه ریزی های دقیق در هر چه باشکوهتر برگزاری مراسم و برنامه های ایام سوگواری حضرت امام خمینی (ره) تاکید شده است.
نجفی همچنین از مسوولان این ستاد خواسته است تا تمهیدات لازم را برای اعزام کاروان های پیاده و سواره رهسپار مرقد حضرت امام خمینی (ره) انجام و با رویکردی نو متناسب با مقتضیات زمان نسبت به تشکیل منظم جلسات ستاد و پیگیری های لازم با همکاری سایر عوامل و دستگاههای اجرایی اقدام گردد.

Share