حاجی پور عضو شورای شهر رشت:

امسال روزهای شکوفایی رشت رقم می‌خورد/پیاده‌راه سازی ۴ مسیر منتهی به شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: با ورود سرمایه گذاران به رشت، امسال روزهای شکوفایی این شهر رقم خواهد خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: با ورود سرمایه گذاران به رشت، امسال رو۲۰۱۵۰۴۲۷۱۶۲۵۱۸_hajipoor8زهای شکوفایی این شهر رقم خواهد خورد.

اسماعیل حاجی پور اظهار داشت: شورای چهارم طی فعالیت یک سال و نیمه خود تلاش کرده مشکلات شهر را رفع کند و بر رضایت شهروندان از مدیریت شهری بیافزاید و با توجه به پروژه های عمرانی رشت را در مسیر توسعه قرار دهد.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت برای سال جاری گفت: با تصویب بودجه شهرداری در دو بخش نقدی و غیرنقدی پیش بینی می کنیم با ورود سرمایه گذاران به رشت، روزهای شکوفایی رشت امسال رقم بخورد.

حاجی پور با بیان اینکه شورا تلاش دارد علاوه بر ثبات مدیریتی بر شهرداری، در حوزه های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی نیز نظر شهروندان را جلب کند افزود: در آینده نزدیک توسعه پیاده راه اعلم الهدی رشت از چهار مسیر منتهی به میدان شهدای ذهاب(شهرداری) آغاز می شود.

این عضو شورا ادامه داد: حفظ قدمت و غنای تاریخی و فرهنگی میدان شهرداری با اجرای این پیاده راه حفظ می شود.

وی تاکید کرد: اجرای این پروژه با فراهم بودن همه زیرساخت ها آغاز می شود تا برای شهروندان در عبور و مرور و جابجایی مشکلی ایجاد نشود./مهر

Share