پورشعبان:شهرداری انزلی جایگاه سلایق سیاسی نیست

المان جایگاه شهدای گمنام ساخته می شود/ایستگاه دوچرخه جایگزین دکه ها می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار بندرانزلی در ادامه کوتاهی ۱۷ دکه دار در قبال انجام تعهدات خود را کارشکنی در طرح های هدفمند این مجموعه تفریحی دانست و تصریح کرد : این آقایان اصلا تحمل پذیر نیستند به زودی بعد از جمع آوری این دکه ها بخش خصوصی ایستگاه های دوچرخه را در این محل مستقر می کند .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی در سال جدید و در قالب چهل و چهارمین جلسه علنی با موضوعیت رسیدگی به نامه شهرداری برگزار شد و ۵ ساعت به طول انجامید .

shaban_0040 - Copy (3)به گزارش خبرنگار دیارمیرزا بعد از نطق های میان دستور ۱۱ عضو شورا شهردار بندرانزلی با بیان اینکه باید در سال جاری آستانه تحمل خود را بالا ببریم اذعان داشت : از جوانان این شهر می خواهم همچون سال گذشته دغدغه مردم را به گوش ما برسانند و مشکلات شهرشان را با ما در میان بگذارند .

رضا پور شعبان با بیان اینکه باید صداها را بشنویم و طاقت شنیدن صداهای غیر هم سو را داشته باشیم تاکید کرد :شهرداری انزلی جایگاه سلایق سیاسی نیست و از تمامی اعضای شورا میخواهم وقتی به شهرداری می آیند سلایق سیاسی خود را پشت در گذاشته و به شهرداری ورود کنند و برای بنده فرقی نمی کند که فردا انتخابات است و در هر صورت باید به امور مردم رسیدگی شود .
وی به افزایش ۲۰ درصدی بودجه در سال ۹۴ شهرداری انزلی نیز اشاره کرد و افزود : با اینکه در سال ۹۳ ما تا ۶۰ درصد کاهش ساخت و ساز داشتیم اما توانستیم این هدف را به سرانجام برسانیم.
شهردار بندرانزلی در ادامه کوتاهی ۱۷ دکه دار در قبال انجام تعهدات خود را کارشکنی در طرح های هدفمند این مجموعه تفریحی دانست و تصریح کرد : این آقایان اصلا تحمل پذیر نیستند و عموما برایشان زیباسازی شهری مهم نیست و به معنای واقعی از امتیازاتی که به آنان داده شده سوء استفاده کرده اند و به زودی بعد از جمع آوری این دکه ها بخش خصوصی ایستگاه های دوچرخه را در این محل مستقر می کند .

المان جایگاه شهدای گمنام  به بهره برداری می رسد

رضا پورشعبان همچنین در پاسخ به خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه سالگرد شهدای گمنام نزدیک است و هنوز هیچ بارگاه و المان مناسبی برای این سه شهید ساخته نشده است گفت : متولی این امر سپاه پاسداران است و شهرداری متقبل شده است که کارهای ابتدایی آن را انجام دهد و با توجه به اینکه مجوز های مربوطه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به منظور ساخت باغ موزه شهدا و ایثارگران شهرداری بندرانزلی در این مکان اخذ گردیده در تلاشیم که مکان جدید هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.
وی اضافه کرد : در سفر هیات دولت به استان گیلان نیز یکی از موضوعات مطرح شده و تقاضای تکمیل پروژهای شهرستانی برای انزلی این پروژه بوده که امید میرود با توجه به اعتبارات ویژه ای که برای شهرهای انزلی ، لاهیجان و رشت از سوی دولت محترم در نظر گرفته شده است این پروژه نیز به اتمام برسد .

Share