الجزیره و العربیه تلافی شکست در یمن را بر سر «هندوانه ایرانی» درآوردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رسانه‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس فاز جدیدی از تبلیغات ضد ایرانی را به بهانه سوراخ بودن هندوانه‌های وادارتی از ایران به راه انداخته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رسانه‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس فاز جدیدی از تبلیغات ضد ایرانی را به بهانه سوراخ بودن هندوانه‌های وادارتی از ایران به راه انداخته‌اند.

hendevaneهمزمان با نمایان شدن نشانه‌های شکست ائتلاف شیخ نشین‌های حاشیه خلیج فارس در نبرد با مردم یمن رسانه‌های وابسته به شاهزاده‌های سعودی، قطری و اماراتی در فاز جدید تبلیغات ایران هراسانه خود، هندوانه‌های وارداتی از ایران را هدف قرار داده اند.

داستان از این قرار است که در هندوانه‌های وادارتی از ایران در امارات، عربستان، قطر و کویت سوراخ‌های مشکوکی مشاهده شده که این مسئله به سایت ها و شبکه‌های اجتماعی کشیده شد.

در این میان ضاحی خلفان رئیس پلیس پرحرف و بی سواد اماراتی که درباره همه چیز نظر می‌دهد، مدعی شد که در این هندوانه‌ها مواد شیمیایی تزریق شده است که این مسئله موج جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی علیه هندوانه‌های ایرانی را به راه انداخت.

شبکه‌های تلویزیونی چون العربیه، الجزیره و اسکای نیوز عربی هم که داعیه دار رسانه‌های عرب زبان هستند و خود را با رسانه‌های درجه یک جهان مقایسه می کنند نیز به دام این خبر زرد و بی محتوا افتاده‌اند و هم صدا با سایت‌های زرد و صفحه‌های اجتماعی به این تبلیغات ضد ایرانی دامن می‌زنند.

این موج خبری و جنگ روانی مقامات برخی از کشورهای عربی را وادار به واکنش کرد به طوری که وزیر بهداشت امارات تصریح کرده که سوراخ‌های ایجاد شده ناشی از یک نوع حشره است و حتی دستور به جمع آوری این هندوانه از بازارها داده است اما دشمنان ایران کشورهای حاشیه خلیج فارس به این مسئله راضی نیستند و حالا این ماجرا را به دست آویزی برای تحریم کالاهای ایرانی قرار داده‌اند تا بیش از پیش بر طبل دشمنی با ایران بکوبند./فارس

Share