استاندار گیلان در گفتگو با دیارمیرزا عنوان کرد:

افزایش تعداد طرح سالم‌سازی/اعتبارات دولتی و بخش خصوصی برای طرح های دریا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: برای رفاه حال گردشگران ۱۵ طرح سالم سازی دریا به ۳۳ طرح موجود اضافه می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، دکتر محمد علی نجفی ، استاندار گیلان که برای بازدید از طرح های ساحلی استان به شهر بندر انزلی سفر کرده است در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا عنوان کرد : وظیفه ما این است که طرح های گردشگری و رفاهی را برای مردم فراهم کنیم و یکی از بحث هایی که در گیلان در حال دنبال DSC_0543کردن آن هستیم بحث گردشگری در سواحل زیبای استان است .
وی ادامه داد: در همین راستا فعالیت هایی در سال گذشته انجام شد که کامل نبوده است ولی امسال برنامه های وسیعی شهرداری ها تدارک دیده اند و هم اکنون تمام ادارات مربوطه در این زمینه همکاری کامل را با شهرداری ها دارند و اگر خدا بخواهد چند برنامه ویژه دریایی انجام خواهد شد .
استاندار گیلان در مورد نحوه تخصیص اعتبارات لازم در مورد این برنامه ها به خبرنگار دیارمیرزا گفت : بخشی از اعتبارات از سوی دولت و بخشی هم از امکانات و سرمایه های شهرداری های مربوطه خواهد بود ولی هدف اصلی ما ایجاد زیرساخت های لازم برای ورود بخش خصوصی به این موضوع است.
وی در راستای طرح سالم سازی و همچنین حقوق عقب افتاده غریق نجات ها اظهار داشت : هیچ کس امسال حتی ریالی طلب کار نیست و برای رفاه حال گردشگران ۱۵ طرح سالم سازی دریا به ۳۳ طرح موجود اضافه می شود.
دکتر نجفی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار دیارمیرزا در خصوص وضعیت تعطیلی طرح دریاها در ماه مبارک رمضان عنوان کرد : حدود ۳۰ میلیون گردشگر به استان سفر می کنند که تقریبا ۲۵ میلیون نفر آنان به سواحل گیلان خواهند رفت ,در ماه مبارک رمضان با اذن مقام معظم رهبری طرح های سالمسازی استان برای پذیرایی از گردشگران دایر خواهد بود.
استاندار گیلان در پایان با بیان اینکه تمهیدات و دستورات لازم برای حفظ تالاب انزلی داده شده است ,افزود : با توجه به حضور رییس جمهور در گیلان و دستور ایشان اعتبارات و تمهیداتی صورت گرفته می شود. مطمئنا مشکلات را شناخته و بررسی کرده و در دستور کار قرار خواهیم داد .

Share