مدیر عامل هلال احمر گیلان خبرداد:

اجرای طرح تحول هلال احمر بر مبنای آینده نگاری/افتتاح پایگاه امداد جاده ای ماکلوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان ضمن دیدار با مدیر عامل ،کارکنان و اعضای هلال احمر ضمن تبریک این هفته گفت : فعالیت های هلال احمر بر اساس صلح و دوستی است و امدادگران با بی طرفی کامل به یاری انسانهای بی پناه و آسیب دیده می شتابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان ضمن دیدار با مدیر عامل ،کارکنان و اعضای هلال احمر ضمن تبریک این هفته گفت : فعالیت های هلال احمر بر اساس صلح و دوستی است و امدادگران با بی طرفی کامل به یاری انسانهای بی پناه و آسیب دیده می شتابند.

 tqesu0cdمحمدعلی نجفی استاندار گیلان صبح امروز در دیدار با کارکنان جمعیت افزود: هلال احمریها در بحرانها و حوادث همیشه پیشتاز بوده و هوشمند و آگاه عمل می کنند که این خود گواه وحدت و همدلی در مجموعه جمعیت و جدیت مسئولین امر می باشد که  جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درابتدای سال افزود : همدلی و همزبانی زمینه ساز پیشرفت در کارها می شود و خوشحالیم که نمونه  بارز آن را در سازمانی مانند هلال احمر می بینیم

دکتر نجفی همچنین تصریح کرد : متاسفانه اکنون در دنیا شاهد بی عدالتی و ظلم به افراد بی پناه و مظلوم  که توسط مدعیان حقوق بشر صورت می گیردهستیم ،  مدعیانی که با نام صلح و دوستی هر نوع دخالت و بی رحمی را به مردم بی پناه تحمیل می کنند و امیدواریم که مهربانی و صلحی که از اهداف عالیه هلال احمر است در وجود تمام انسانها جاری و سا ری شود تا همه در آسایش و آرامش به دور از جنگ و خونریزی در کنار هم زندگی کنند .

وی در پایان ضمن تشکر از توجه مسئولین اجرایی هلال احمر کشور گفت : خوشبختانه امکانات  هلال احمر در سالهای اخیرپیشرفت مطلوبی داشته  اما به دلیل حادثه خیز بودن استان به تجهیزات بیشتری نیاز است  که امیدورایم با تعامل مطلوب و پیگیری این امر مهم نیزبرای آمادگی و پاسخگویی به موقع در زمان حوادث محقق شود .

 هلال احمری ها سربازان آماده در بحرانها و حوادث

در ادامه خصوصی ثانی  مدیر عامل هلال احمر گیلان نیز ضمن تقدیر از حمایت دکتر نجفی  در حوادث و بحرانها گفت : هلال احمری ها بعنوان سربازان آماده به خدمت ،  یار و یاور مردم در زمان بحران می باشند که همواره با پشتیبانی مسئولین همراه بوده است .

وی ضمن ارایه خلاصه ای از عملکرد هلال احمر به اجرای طرح تحول اشاره کرد و افزود : با اجرای طرح تحول بر مبنای آینده نگاری با ایجاد سامانه آماری صحیح از اطلاعات ، تجهیزات دستگاه های کارگروه امداد و نجات آمادگی خود را در برابر حوادث ، برای ایجادسازمانی پویا و سنجش آمادگی در برابر بحران در حال اجرا و پیگیری  می باشد که از سوی هلال احمر مرکز مورد تقدیر قرار گرفت  .

تقویت بستر فرهنگی و دینی جوانان و کارکنان

در پایان حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان ضمن تبریک ایام مبارک رجب  و هفته هلال احمر  گفت : دیدار و توجه مسئولین با دست اندر کاران هلال احمر سبب ارتقاء انگیزه و ایجاد شور و نشاط در آنها برای ارایه خدمات بهتر می شود .

وی افزود :  نمایندگی ولی فقیه در جمعیت در کنار فعالیت های انساندوستانه هلال احمر در زمینه تقویت  بستر فرهنگی و دینی جوانان و کارکنان برای حضور موثر در بحرانها فعالیت می کند چرا که در زمان حوادث مسئله مهم انتخاب بین خانواده و افراد آسیب دیده است که بسیار مهم است و اگر فردی دارای بستر دینی و تحت تاثیر آموزه های اسلام نباشد نمی تواند از خود و خانواده اش بگذرد و به کمک مردم بشتابد .

افتتاح پایگاه امداد جاده ای ماکلوان فومن

مدیر عامل جمعیت گیلان از  افتتاح پایگاه جاده ای ماکلوان فومن در هفته هلا احمر خبر داد و افزود : این پایگاه با مساحت ۱ هزار متر مربع با ۳۰۶ متر بنای مفید در دو طبقه افتتاح می شود که اعتبار  ساخت آن  مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان هزینه شده است این پایگاه در جاده فومن در یک منطقه حادثه خیز افتتاح می شود و امیدواریم با افتتاح این پایگاه خسارات و تلفات حوادث ترافیکی در این منطقه کاهش یابد.

Share