آموزش صنف زرگران انزلی توسط پلیس

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پلیس در راستای آموزش همگانی و پیشگیری از جرم با همت اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان بندرانزلی همایش پلیس،امنیت و اصناف در محل اداره نظارت بر اماکن عمومی بندرانزلی برگزار شد. در این جلسه جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بندرانزلی استان گیلان سرهنگ انتظامی ابراهیم وحدانی جهت ارتقای ضریب […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پلیس در راستای آموزش همگانی و پیشگیری از جرم با همت اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان بندرانزلی همایش پلیس،امنیت و اصناف در محل اداره نظارت بر اماکن عمومی بندرانزلی برگزار شد.
namedدر این جلسه جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بندرانزلی استان گیلان سرهنگ انتظامی ابراهیم وحدانی جهت ارتقای ضریب امنیت صنف زرگران ,استفاده از قفل کتابی فولادی،به روز رسانی سیستم حفاظتی، استفاده از پیشخوان مناسب با محدودیت آمد و شد،استفاده از گاوصندوق نسوز،استحکام مناسب کف و سقف،استفاده از شیشه های نشکن،عدم استفاده از کولرهای پنجره ای،اتصال سیستم حفاظتی واحد صنفی به مرکز فوریت های پلیس و…را توصیه نمود.
همچنین در این جلسه پیشنهاد شد خیابان ابوذر غفاری و آیت الله سعیدی مجهز به دوربین مداربسته گردد و در راستای پیشگیری از جرم از گشت های پلیس محله بهره گرفته شود .
در پایان سرهنگ وحدانی به صنف زرگران توصیه کرد از خرید طلای بدون فاکتور خودداری و موارد مشکوک به طلای سرقتی را به پلیس اطلاع دهند.

Share