قابل توجه دستگاه های نظارتی:

آغاز فعالیت های زودهنگام انتخاباتی در گیلان با برگزاری جلسات در تالار عروسی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که یکی از کاندیدای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از چندی پیش فعالیت انتخاباتی خود را با برگزاری جلسات در تالار عروسی بطور رسمی آغاز کرده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شروع زودهنگام فعالیت های انتخاباتی یکی از مواردی است که رهبر انقلاب همواره نسبت به آن انتقاد داشته اند و دستگاه های نظارتی نیز بارها از کاندیدا و نمایندگان مجلس خواسته اند که از فعالیت زودهنگام انتخاباتی پرهیز کنند و بجای آن به فکر حل مشکلات مردم باشند.
entekhabat
شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که یکی از کاندیدای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از چندی پیش فعالیت انتخاباتی خود را بطور رسمی آغاز کرده است.

این کاندیدای بالقوه انتخابات در پوشش حل مشکلات مردم چندین بار از مدیران,بخشداران و شهرداران یکی از شهرستان ها برای حضور در جلسات خود دعوت بعمل آورده اما محور اصلی این جلسات یارگیری نفر به نفر برای انتخابات آتی مجلس است.

نکته جالب توجه محل برگزاری این جلسات است که عموما در تالارهای عروسی برگزار می شود.

طبیعتا برگزاری اینگونه جلسات چیزی جز مصداق بارز تخلف انتخاباتی نیست و نظارت بیشتر شورای نگهبان بر فعالیت مدیران و مسئولان را می طلبد.

 

Share