احمدی پور:دعواهای سیاسی خیانت به مردم است

آئین تودیع و معارفه معاون فرماندار بندر انزلی برگزار شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آئین تودیع و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندر انزلی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان بندر انزلی در فرمانداری انزلی برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آئین تودیع و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندر انزلی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان بندر انزلی برگزار شد.

DSC_0666به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, معاون سیاسی استاندار گیلان در این نشست گفت : دولتی می تواند اعلام موفقیت کند که برنامه ریزی و اعتماد مردم را بعنوان دو پشتوانه مهم داشته باشد که در همین راستا اعتماد مردم به رهبری و قوای سه گانه وجود دارد و مسئولان ادارات و سازمان ها باید این سرمایه را حفظ کنند.
وی در مورد جایگاه مسئولین و خدمت به مردم اظهار داشت: جایگاه و موقعیتی که امروز داریم برای دعوا کردن نیست بلکه برای خدمت است و اگر عده ای به دعواهای سیاسی علاقه دارند باید بدانند که این خیانت به مردم است.
احمدی پور خاطر نشان کرد : در سفر هیات دولت به گیلان دو مصوبه حیاتی که یکی راه آهن رشت – انزلی و دیگری آماده شدن چهار اسکله بندرکاسپین تا سال ۹۵ بوده و همچنین منطقه آزاد انزلی نیز در سفر رییس جمهور مورد توجه ویژه ای قرار گرفت است.
وی در پایان اظهار داشت : از تمامی امکانات موجود در راستای اقتصاد مقاومتی استفاده نموده و برای حل مشکلات منتظر معجزه نباشیم و باید با تدبیر و برنامه ریزی درست در استفاده کامل و صحیح از موجودی هایمان در دریا و سواحل ، تالاب ، جنگل ، مزارع کشاورزی و دیگر منابع موجود کوشا باشیم .

گفتنی است در این مراسم یحیی یوسف پور به عنوان معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری انزلی معرفی و همچنین از زحمات محمدحسین شاهکویی در این سمت که به عنوان دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان منصوب شده است قدردانی بعمل آمد.

Share