لاهوتی خبرداد:

۷۰ درصد موضوع‌های سفر رئیس جمهور به گیلان تصمیم‌گیری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی با بیان اینکه ۷۰ درصد از تصمیم‌گیری در مورد گیلان اتخاذ شده است، تصریح کرد: ۳۰ درصد از موضوع‌ها در سفر رئیس جمهور و جلسه شورای اداری گیلان با حضور هیئت دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی با اشاره به سفر هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: سفر استانی دولت کنونی با سفر دولت‌های گذشته کمی متفاوت است و مسئولان استانی قبل از سفر جلسه‌هایی را در تهران با معاونان رئیس جمهور برگزار کردند.

lahooti_8733 (1)وی به بررسی موضوع‌های مختلف گیلان در جلسه با محمدباقر نوبخت و محمد شریعتمداری معاونان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: دولت دقت می‌کند تصمیم‌ها آنی نباشد و کارشناسی لازم برای تصویب مصوبات انجام شود.

لاهوتی با بیان اینکه ۷۰ درصد از تصمیم‌گیری در مورد گیلان اتخاذ شده است، تصریح کرد: ۳۰ درصد از موضوع‌ها در سفر رئیس جمهور و جلسه شورای اداری گیلان با حضور هیئت دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی وجود سدهای نیمه‌کاره در استان را از موضوع‌های مورد بررسی معاونان رئیس جمهور برشمرد و بیان کرد: تکمیل آزادراه رشت ـ قزوین در جلسه با معاونان رئیس جمهور قطعی شده است.

وی از بهره‌برداری پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت تا پایان سال ۹۵ خبر داد و گفت: تصمیم‌گیری در مورد آب شرب شهری و روستایی گیلان از موضوع‌های مورد بررسی در جلسه با معاونان رئیس جمهور در تهران بود.

لاهوتی با اشاره به تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری پروژه‌ها در گیلان، خاطرنشان کرد: اشتغال از موضوع‌های مهم در سفر هیئت دولت به استان است و دستاوردهای سفر توسط رئیس جمهور در مصاحبه پایانی اعلام می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی حضور رئیس جمهور را سبب نشاط و شادابی در گیلان خواند و یادآور شد: تصمیم‌های خوبی در موضوع کشاورزی استان اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه در بخش صنعت دارای عقب‌ماندگی‌هایی از سال‌های گذشته در گیلان هستیم، اظهار کرد: جلسه به منظور سرمایه‌گذاری در استان با حضور معاونان رئیس جمهور در تهران برگزار شد و نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است.

لاهوتی خواستار حضور شرکت‌های دولتی بزرگ به منظور سرمایه‌گذاری در گیلان شد و بیان کرد: سرمایه‌گذاری شرکت‌های دولتی در اشتغالزایی استان تاثیرگذار است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلام به تصمیم‌گیری در تامین اعتبار بیمارستان‌های نیمه‌کاره گیلان در تهران اشاره کرد و گفت: نسبت به اتمام پروژه‌های کنارگذر در جاده‌های گیلان تصمیم‌گیری شده است./فارس

Share