چه کسی شهردار چاف و چمخاله می شود

۵ نفری که خود را کاندیدا شهرداری چاف و چمخاله کردند + اسامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهراب پور عضو شورای شهر چاف و چمخاله گفت : تاکنون ۵ نفر، خود را کاندیدا شهرداری چاف و چمخاله کردند و ممکن است در طی روزهای اخیر، افراد دیگری نیز به کاندیدا اضافه شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آخرین روز سال ۱۳۹۳، با استعفای مهندس دانش شکیب از شهرداری چاف و چمخاله همراه بود که در نخستین جلسه شورا، رضا ذاکری مسئول عمران شهرداری چاف وچمخاله با مصوبه اعضای شورای شهر، به عنوان سرپرست انتخاب شد.

chafledبه نقل از لنگر نیوز, مهران مهراب پور عضو شورای شهر چاف و چمخاله گفت : تاکنون ۵ نفر، خود را کاندیدا شهرداری چاف و چمخاله کردند و ممکن است در طی روزهای اخیر، افراد دیگری نیز به کاندیدا اضافه شوند.

وی اظهار کرد : در گذشته شاهد برخی سو مدیریت و عدم پیشرفت شهری بودیم که انتظار میرود با بررسی دقیق برنامه های کاندیداهای شهرداری چاف و چمخاله، بهترین گزینه انتخاب شود.

عضو شورای شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه، رضا ذاکری، علیرضا حکیم زاده، ناصر رنجبر نیاول، سید مهدی رجایی و مصطفی پروانه از جمله کاندیدا هستند، اضافه کرد : جلسه اعضای شورای شهر، جهت بررسی برنامه های کاندیدا، از سه شنبه هفته جاری و در طی چند روز مورد بررسی قرار میگیرد.

توضیحات کوتاه در مورد کاندیدا :

۱ – رضا ذاکری که هم اکنون سرپرست شهرداری چاف وچمخاله است و قبل از این مسئول عمران این شهرداری بود.

۲ – علیرضا حکیم زاده که در سابقه خود مسئول هیئت شنا و هم اکنون نیز مسئول ورزشهای همگانی شهرستان لنگرود را بر عهده دارد.

۳ – سید مهدی رجایی : رئیس ستاد روحانی در لنگرود و فعال انتخاباتی ستاد موسوی در سال ۱۳۸۸، مسئول آموزشگاه موسیقی چکاوک، مشاور عالی فرماندار لنگرود.

۴ – ناصر رنجبر نیاول : شهردار و بخشدار مرکزی سیاهکل که مدتی نیز به دلایل مشخص از پذیرش مسئولیت دور از میادین بود.

۵ – مصطفی پروانه – خبرنگار آزاد صدا و سیمای مرکز گیلان

Share