در مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز گیلان مطرح شد

گیلان ۱۲۱ پروژه مدرسه نیمه‌تمام دارد،تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی نیازمند کمک خیران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان خواستار همکاری خیران در احداث مدارس شد و گفت: گیلان ۱۲۱ پروژه مدرسه نیمه‌تمام دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان خواستار همکاری خیران در احداث مدارس شد و گفت: گیلان ۱۲۱ پروژه مدرسه نیمه‌تمام دارد.۱۳۹۲۱۲۲۳۰۰۰۳۵۶_PhotoA

علی‌اوسط اکبری‌مقدم  در مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز گیلان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی نیازمند کمک خیران در این زمینه است.

وی به وجود ۱۲۱ پروژه مدرسه نیمه‌تمام در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: سال ۹۳ خیران مدرسه‌ساز شش میلیارد تومان در زمینه تکمیل مدارس در استان تعهد کردند.

اکبری‌مقدم با بیان اینکه ۹۰ درصد از تعهدات خیران تاکنون تحقق پیدا کرده است، تصریح کرد: باقی‌مانده تعهدات خیران مدرسه‌ساز در حال انجام است.

*مدارس گیلان با مشارکت خیران نوسازی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: خیران مدرسه‌ساز بازوان توانمند فرهنگی در امر گسترش فضاهای آموزشی هستند.

مهدی حاجتی به حضور پررنگ خیران مدرسه‌ساز در ساخت و تجهیز مدارس اشاره کرد و یادآور شد: چهار هزار مدرسه در گیلان نیاز به بازسازی دارد و قرار است با مشارکت خیران نوسازی شود./فارس

Share