هیئت دولت پس از پایان تعطیلات میهمان مردم گیلان است

گیلان ; نخستین مقصد دولت تدبیر و امید در سال «دولت،ملت،همدلی و همزبانی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد شریعتمداری با اشاره به برنامه ریزی برای سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت اظهار کرد:هیئت دولت پس از پایان تعطیلات نوروزی به گیلان سفر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامعاونت هماهنگی معاونت اجرائی رئیس‎جمهور گفت: براساس اعلام رئیس‎جمهور در حال آماده‌سازی مقدمات اولین سفر استانی در سال جاری هستیم و به همین منظور ستاد کاروان تدبیر و امید ۸ فروردین وارد رشت می‎شود.url1-300x230

علی اصغر احمدی معاونت هماهنگی و پیگیری معاون اجرائی رئیس‎جمهور از سفر کاروان تدبیر و امید به استان گیلان به عنوان اولین سفر استانی رئیس‎جمهور در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس اعلام آقای رئیس‎جمهور در حال آماده سازی مقدمات اولین سفر استانی کاروان تدبیر و امید در سال جاری هستیم.

او در ادامه گفت: ستاد کاروان تدبیر و امید به منظور تمهید مقدمات این سفر شنبه ۸ فروردین وارد رشت می‎شود البته هنوز زمان قطعی حضور رئیس جمهور در استان گیلان تائید نشده است.

گفتنی است رئیس‌جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان‌رضوی، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده‌اند./نسیم

 

Share