گاف «بی‌بی‌سی» و رسانه‌های عربی درباره سردار قاسم سلیمانی + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رسانه‌ها و شبکه‌های عربی منطقه از جمله شبکه خبری العربیه، امروز جمعه به نقل از شبکه «بی‌بی‌سی عربی» مدعی شدند که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به یمن سفر کرده است. این شایعه بسرعت در رسانه‌های ضد مقاومت که از عملیات تجاوزکارانه عربستان علیه یمن حمایت می‌کنند منتشر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رسانه‌ها و شبکه‌های عربی منطقه از جمله شبکه خبری العربیه، امروز جمعه به نقل از شبکه «بی‌بی‌سی عربی» مدعی شدند که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به یمن سفر کرده است.

این شایعه بسرعت در رسانه‌های ضد مقاومت که از عملیات تجاوزکارانه عربستان علیه یمن حمایت می‌کنند منتشر شد تا اعلام کنند که ایران به یمن نیرو اعزام کرده است و در امور یمن دخالت می‌کند.

این شایعه در حالی منتشر شد که سردار قاسم سلیمانی غروب امروز جمعه در آخرین شب مراسم عزاداری بیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت حضرت زهراء در کنار ایشان حضور داشت.

عکس متعلق به وبگاه Leader.ir جمعه شب 7 فرودین

عکس متعلق به وبگاه Leader.ir جمعه شب ۷ فرودین

روز جمعه رسانه‌های مختلف وابسته به محور عرب مرتجع، شایعه حضور سردار سلیمانی در یمن را به صورت گسترده پوشش داده بودند به طوری که برخی صفحات در شبکه‌های اجتماعی عکسی جعلی (فتوشاپ) از سردار سلیمانی در کنار افرادی یمنی منتشر کردند.

صفحه رسمی بی‌بی‌سی عربی و انتشار شایعه حضور سردار سلیمانی در یمن که در آن وعده انتشار جزئیات هم داده شده است

صفحه رسمی بی‌بی‌سی عربی و انتشار شایعه حضور سردار سلیمانی در یمن که در آن وعده انتشار جزئیات هم داده شده است

Share