از گوشه و کنار سیاست:قیمت خودرو با ریش رحیمی ارزان شد!

کنفرانس خبری بازیگر مشهور در بنگاه املاک/خاطرات شفاهی روحانی در راه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن روحانی در بخشی از تاریخ شفاهی خود آورده است: اروپایی‌ها به ما گفتند که فشار این همسایه‌هایتان را کم کنید، الان هم اسرائیل به ما فشار می‌آورد، هم آمریکا، هم عرب‌ها بنابراین در مجموع، فشار آمریکا مهم‌ترین عامل بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند.

تابناک نوشت:

آمادگی روحانی برای شرکت در جلسات روحانیت مبارزگوشه-کنارure3

مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفته: آقایان هاشمى و روحانی از بنیانگذاران جامعه روحانیت هستند، اگر آقای ناطق گاهی به صراحت عنوان کرده است که حضور نمی‌یابد آقایان مزبور هیچ‌گاه چنین سخنی را نگفته‌اند بلکه در ملاقات‌هایی که با اقاى روحانى داشتیم ایشان ابراز تمایل برای شرکت در جلسات جامعه روحانیت مبارز داشتند؛ در نشستی که بعد از ارتحال آیت الله مهدوی کنی داشتیم، از سوی آیت الله امامی کاشانی از جناب اقاى روحانى دعوت به عمل آمد که به دلیل همزمانی با جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نتوانست شرکت کند.

خاطرات شفاهی روحانی در راه است

حسن روحانی در بخشی از تاریخ شفاهی خود آورده است: اروپایی‌ها به ما گفتند که فشار این همسایه‌هایتان را کم کنید، الان هم اسرائیل به ما فشار می‌آورد، هم آمریکا، هم عرب‌ها بنابراین در مجموع، فشار آمریکا مهم‌ترین عامل بود.

به گزارش پارس، مجموعه ای از همراهان حسن روحانی در حال تدوین خاطرات شفاهی وی هستند. در بخشی از این خاطرات که هنوز به صورت مکتوب منتشر نشده و مربوط به مذاکرات هسته‌ای در دوران دولت دوم خرداد و به ریاست وی بوده است(۱۳۸۴- ۱۳۸۲) می گوید: عرب‌ها اساساً از اینکه موازنه قدرت بهم خورده بود، ناراحت بودند. در ذهن آنها بین ایران و عراق یک موازنه‌ای برقرار بود. ایران قدرت بزرگی بود، عراقی‌ها نیز به لحاظ نظامی، قدرتی در منطقه بودند که به‌زعم عرب‌ها می‌توانستند روزی مقابل ایران بایستند. خب وقتی صدام از بین رفت، این موازنه بهم خورد. قبلاً عربستان دنبال طالبان رفته بود و به آنها کمک می‌کرد، تا مشکلی در برابر ایران باشند، حکومت طالبان نیز سرنگون شد. بنابراین جایگاه ایران ارتقا پیدا کرد. همزمان در آن مقطع موضوع هسته‌ای مطرح شد. آنها از اینکه توازن قوا بهم خورده بود، ناراحت بودند.

صد آفرین الن ایر برای تیم ملی کشتی ایران

پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابتهای جهانی آمریکا آلن ایر در فیسبوک خود نوشت:

صد آفرین به تیم ملی کشتی آزاد ایران به خاطر پیروزیشان در برابر آمریکا در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد. این چهارمین سال پیاپی است که قهرمان این رقابت‌ها شد.

قیمت خودرو با ریش رحیمی ارزان شد!

جمشید پژویان در گفتگویی بیان کرد: در آن زمان که قیمت خودروهای داخلی به شدت افزایش یافت آقای رحیمی به خودروسازان دوستانه و بدون دلیل مشخص گفت تا ۴ میلیون تومان قیمت ها را کاهش دهید و ریش گرو گذاشت. من آن زمان اعلام کردم وظیفه آقای رحیمی نیست که در این مورد دخالت کند. قیمت ها باید کاهش یابد اما باید بر اساس دستورالعمل قیمت ها خودرو باید قیمتگذاری شود. البته خودروسازان نیز در بسیاری از موارد دستورالعمل را اجرایی کردند.آقای رحیمی به دنبال نمایش سیاسی بود و به دنبال این بود که من رفتم به خودروسازان گفتم خودرو را ارزان کنید و آنها هم قبول کردند.

مدافعان حقوق زنان دنبال برهنگی زنان اند!

آیت الله مصباح یزدی گفته: حتی همین امروز هم که عده ای با ادعای طرفداری از حقوق زنان، حق زن را مساوی و حتی بالاتر از مرد دانسته و خواستار آزادی و اعطای حق بیشتر به زنان هستند، در ادعای خود صادق نیستند؛ بلکه دامی را برای زنان پهن می کنند تا مرد‌ها بتوانند بیشتر از زن‌ها بهره ببرند و سر دادن شعار آزادی برای این است که زنان برهنه در جامعه حاضر شوند تا مردان سوء استفاده کنند! وی در جمع تعدادی از همسران دانش پژوهان این مؤسسه، ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام اظهار داشت: حضرت زهرا (س) دارای مقام بسیار بزرگی نزد خداوند هستند، به گونه ای که تصور چنین مقامی در ذهن نیز برای ما غیر ممکن است.مصباح یزدی با اشاره به تفاوت‌های زن و مرد اظهار داشت: بر اساس همین تفاوت ها، خداوند مسئولیت‌های متفاوتی را به زن و مرد واگذار کرده است. به عنوان نمونه خداوند کارهای سنگین را از عهده بانوان برداشته است و این ناشی از تفاوت جسمی بین زن و مرد است

پدیده بچه فروشی به خاطر اعتیاد زنان

دکتر جزینی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر،با تاکید بر اینکه زنان بیشتر از مردان دچار آسیب‌‌های ناشی از اعتیاد می‌شوند، تصریح کرد: ۲۸ درصد زنان اولین مصرفشان از طریق دوستان بوده است و این نقش دوست را در زندگی انسان پررنگ می‌کند. چرا که دوست تاثیر زیادی در زندگی، رفتار و منش هر فردی دارد.وی در ادامه، عواملی همچون میزان تخریب ناشی از اعتیاد، شیوع بیماری‌هایی همچون ایدز، سرعت عود، فاصله شروع مصرف مواد تا تزریق، سوء استفاده از زنان فقیر، وجود دلایل عاطفی و فشار روانی برای شروع مصرف، آسیب دیدن کودکان به خاطر اعتیاد مادر، تمایل به لاغری و پدیده بچه فروشی را در زنان بیشتر از مردان خواند و گفت: مرد سالم، زن معتاد را تحمل نمی‌کند اما زن سالم، مرد معتاد را تحمل می‌کند و حتی دیده شده که از سوی همسر معتاد خود به سمت اعتیاد کشیده شده است.

کنفرانس خبری بازیگر مشهور در بنگاه املاک

تصمیم اکبر عبدی هنرمند سرشناس ایرانی بازتاب گسترده در رسانه های ترکیه داشته است به گزارش ایرنا رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که اکبر عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته است که مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند. خبرگزاری آناتولی گزارش داد که عبدی که نقش اول را در بیش از ۹۰ فیلم در ایران بازی کرده است با برگزاری کنفرانس خبری در یک بنگاه معاملات املاک در آلانیا گفت: به خاطر برخی مشکلات سلامتی تصمیم گرفته است که در این شهر به زندگی ادامه دهد. ادعا شده که اکبر عبدی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران دارای بیماری دیابت بوده و اخیرا نیز به بیماری کلیوی دچار شده است. او گفته است که به توصیه دوست قدیمی خود منصور پیری، به آلانیای ترکیه آمده و در این شهر منزلی خریداری کرده تا عمر خود را در این شهر بگذراند. به گزارش این شبکه خبری، عبدی گفته است که می خواهد از این به بعد در ترکیه به زندگی و فعالیت های هنری خود ادامه دهد.

Share