ندیمی:همواره برای نمایندگان کم‌اثر و کم‌فروغ که روانه مجلس شده‌اند متأثر شده‌ام

کسانی که می‌توانند مجلس و دولت را تحت تأثیر قرار دهند در انتخابات حضور پیدا کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسانی که می‌توانند یک گروه، مجلس و دولت را تحت تأثیر قرار دهند و در اقدام‌های مثبت ملی تأثیرگذار باشند باید در انتخابات آینده مجلس حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج ندیمی عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال به سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: همدل و هم‌زبان بودن یکی از ارکان مهم پیشرفت و توسعه است.
nadim_8021وی همدلی و هم‌زبانی بین مسئولان را موجب ارائه خدمات خوب و مطلوب به مردم دانست و گفت: با درایت مقام معظم رهبری این امر مهم باید بیش‌ از پیش توسط مسئولان و مردم مدنظر قرار گیرد تا منجر به رشد و شکوفایی ایران اسلامی شود.

وی گفت: نظام در رأس تمام اصل‌هاست و قهرهای سیاسی که بعضاً به چندین سال هم می‌انجامد تنها موجب پریشانی‌های ملی، سیاسی، اقتصادی و حتی جهانی می‌شود.
ندیمی تصریح کرد: باید به تمام کسانی که منتخب مردم هستند کمک شود که در انجام‌ وظیفه خدمت‌رسانی به مردم عملکرد مطلوبی از خود نشان دهند و نباید فراموش کنیم که چپ یا راست بودن مشکل مردم نیست و مردم انتظار دارند که مسئولان به فکر برطرف شدن مشکلات آنها باشند.
وی به تفاوت نقد، مخالفت و تخریب اشاره کرد و گفت: معنای انتقاد این نیست که هر کس به خود اجازه دهد بدون تفکر، سند و مدرک و بدون رعایت انصاف هر چه می‌خواهد بر زبان بیاورد.
این مسئول با بیان اینکه آزادی بدون چارچوب به ولنگاری و بی‌بند و باری تبدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: یا یک شخص را به‌طور کامل و بدون در نظر گرفتن ضعف‌ها و اشتباهات بزرگ و کوچکش می‌پذیریم و یا شخصی را بدون در نظر گرفتن عملکرد روشن و مثبت آن رد می‌کنیم.
وی درباره سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به گیلان ادامه داد: سفر رئیس‌جمهور به گیلان یک فرصت محسوب می‌شود و ما با برگزاری جلسات متعدد سعی داریم که به جمع‌بندی خواسته‌ها و نیازهای مردم لاهیجان و سیاهکل رسیده و امتیازات و خدمات خوبی را برای مردم این منطقه و استان کسب کنیم.
ندیمی به اقدام‌هایی که در زمینه راه روستایی، آب و گاز صورت گرفته است اشاره کرد و یادآور شد: به لطف جمهوری اسلامی توانسته‌ایم اعتبارات خوبی کسب کنیم و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری تمام جاده‌های روستایی آسفالت شود و آب‌رسانی و گازرسانی به روستاها به‌طور کامل انجام گیرد.
وی از بی‌برنامگی، ناکارآمدی و بی‌اکرامی نسبت به مردم که از سوی برخی مدیران و مسئولان شهرستان صورت می‌گیرد انتقاد کرد و یادآور شد: بنده به عنوان نماینده مردم وظیفه‌ دارم این شرایط را برای مسئولان کشوری و استانی تشریح کنم.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از تمام مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی توقع دارند به مشکلاتش آنها رسیدگی شود نه اینکه با بی‌توجهی نسبت به مشکلات مردم به فکر منافع خود باشند.
وی با قدردانی از تمام نهادها و ارگان‌هایی که در ایام نوروز به‌ صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به گردشگران بودند، خاطرنشان کرد: شهردار لاهیجان که در مدت کوتاهی توانسته است اقدام‌های خوب و مثبتی را در شهر رقم بزند و در ایام نوروز با دبیری ستاد تسهیلات نوروزی عملکرد خوبی از خود نشان دهد و خدمات خوبی به شهروندان و گردشگران ارائه کند.
ندیمی درباره چای و برنج گفت: خرید توافقی برنج و جلوگیری از واردات دوباره آن از جمله اقدام‌هایی بود که رخ داد و در زمینه چای امیدوارم بتوانم در تصمیم‌گیری‌های کلی در این‌باره زبان گویای چای‌کاران و کشاورزان باشم.
وی با اشاره به انتخابات مجلس در اواخر سال جاری، خاطرنشان کرد: در تمام طول نمایندگی خود برای نمایندگان کم‌اثر و کم‌فروغ که روانه مجلس شده‌اند متأثر شده‌ام زیرا نه‌تنها نتوانستند برای کشور و حوزه انتخابی خود مفید باشند بلکه در پاره‌ای موارد مانع از به انجام رسیدن تصمیمات خوب و مثبتی که می‌توانست اتفاق‌های خوبی به همراه داشته باشد، شدند.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسانی که می‌توانند یک گروه، مجلس و دولت را تحت تأثیر قرار دهند و در اقدام‌های مثبت ملی تأثیرگذار باشند باید در انتخابات آینده مجلس حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه سکوت این افراد یک خیانت محسوب می‌شود، متذکر شد: کسانی هستند که حتی در زندگی فردی و اجتماعی خود نتوانستند وجاهت خوب و مثبتی داشته باشند و این افراد باید برای تصمیم‌گیری درباره حضور در انتخابات تجدیدنظر کنند./فارس

Share