مسئول نظارت حوزه عمرانی شهرداری رشت خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصدی زیرگذر شهید رجایی و افتتاح پل جوان رشت تا پایان خرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول نظارت حوزه عمرانی شهرداری رشت گفت: پل بزرگ جوان رشت تا پایان خرداد ۹۴ افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول نظارت حوزه عمرانی شهرداری رشت گفت: پل بزرگ جوان رشت تا پایان خرداد ۹۴ افتتاح می‌شود.

۲۰۱۵۰۳۲۸۱۹۴۳۱۲_shahrdai14سیدمحمد میرغفاری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه مبلغ قرارداد اولیه پل زیر شهید رجایی شش میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان بود، اظهار داشت : مدت قرارداد ۱۲ ماه است.

وی با اشاره به اینکه درصد پیشرفت فیزیکی این زیر گذر ۴۷ درصد است، افزود: درصد پیشرفت ریالی آن ۴۰ درصد است و پروژه از برنامه زمان بندی خود عقب است.

مسئول نظارت حوزه عمرانی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه بیشترین مشکل ما معرضات ادارات حفار در انجام پروژه است،گفت: یکی دیگر از مشکلات ما تیر برق هایی است که در دو طرف مسیر وجود داشت و در جلسه ای که با مسئولان  استانداری گذاشته شد اداره برق تعدادی از این تیر برق ها را جمع‌آوری کرد.

میرغفاری پروژه ۱۴۶ شمع دارد که تاکنون ۱۰۵ تا انجام شده است، تصریح کرد: دیواره ضلع غرب خیابان ضیابری اتمام یافته و دیواره ضلع شرقی ۵۰ درصد انجام شده است

وی با تاکید بر اینکه  اداره برق سرعت کارش پایین است، خاطرنشان کرد: بعد از آن باید اداره گاز فعالیت‌های خود را آغاز کند و ادارات حفار که باید در این پروژه ما را بیشتر یاری کنند آب و فاضلاب، برق,گاز و مخابرات هستند.

مسئول نظارت حوزه عمرانی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک دستور ویژه‌ای برای بررسی مشکلات زیر گذر شهید رجایی بدهد گفت: همکاری بیشتر ادارات می تواند روند اجرای پروژه را تسریع بخشد، اگر تمام موانع برداشته شود امکان اینکه تا شهر یورماه پروژه به بهره‌برداری برسد است

میرغفاری با اشاره به پروژه پل جوان اظهار داشت: این پروژه به طول ۳۰ متر و عرض ۹ متر است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که این پل تا پایان خرداد ماه افتتاح شود و دیوار این پل ۱۶ شمع دارد که ۱۳ تای آن انجام شده است./تسنیم

Share