فرمانده پلیس راه گیلان خبرداد:

ورود ۵۰۰ هزار خودروی مسافر به گیلان/ترافیک سنگین محور قزوین‌ ـ رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از ترافیک سنگین محور قزوین‌ ـ رشت و رشت‌ ـ‌ لنگرود خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از ترافیک سنگین محور قزوین‌ ـ رشت و رشت‌ ـ‌ لنگرود خبر داد.

۱۳۹۳۰۵۱۰۰۰۰۳۱۴_PhotoAمهیار رستگار با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان اظهار کرد: امروز در سومین روز از نوروز جاده‌های گیلان پرترافیک بود.

وی با بیان اینکه بیشتر محورهای اصلی و فرعی و مسیرهای گردشگری گیلان با حجم تردد مواجه است، تصریح کرد: بیشترین حجم تردد در محور رشت‌ ـ‌ لنگرود است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه اکنون محور قزوین‌ ـ‌ رشت ترافیک سنگین است، افزود: در این محور ترافیک سنگینی به داخل ورودی استان برقرار است.

وی معابر گیلان را شلوغ عنوان کرد و گفت: فردا ترافیک در محورهای منتهی به ورودی شهرها زیاد خواهد بود و راه‌ها شلوغ است.

رستگار درباره شرایط جوی محور اسالم و گردنه حیران خاطرنشان کرد: به دلیل تغییر شرایط جوی این دو محور بارش برف داشت اما از امروز برف متوقف شده و تردد عادی است.

وی با تاکید بر اینکه ممکن شرایط جوی در دو محور مذکور تغییر کند، یادآور شد: ممکن است در نیمه شب بارش برف در حیران و اسالم شروه به باریدن کند بنابراین رانندگان باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند و به همراه داشته باشند.

این مسئول از ورود بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی مسافر از ۲۵ اسفند تاکنون به گیلان خبر داد./فارس

Share