واکنش حجت الاسلام زائری به واقعه جده:بدجوری داریم بی رگ و بی غیرت می شویم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمد رضا زائری فعال فرهنگی به اخبار مربوط به حرمت شکنی دو مأمور عربستان سعودی به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده واکنش نشان داد.زائری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: باید فقط از شرم سرمان را بیاندازیم پایین ! یا خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمد رضا زائری فعال فرهنگی به اخبار مربوط به حرمت شکنی دو مأمور عربستان سعودی به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده واکنش نشان داد.زائری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

باید فقط از شرم سرمان را بیاندازیم پایین ! یا خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده چنان که ظاهرا وزارت خارجه مدعی است صحت ندارد یا چنان که در برخی رسانه ها منتشر شده درست است. اگر صحت ندارد باید مسوولان با کسانی که خبری چنین حساس را به دروغ منتشر کرده اند چنان برخوردی بکنند که دیگر کسی جرأت تکرارش را نکند ( موضوع گم شدن چمدان سوغاتی یک زائر که نیست ! ) و اگر صحت دارد ( که از همین رو در بیانیه وزارت خارجه از مجازات مجرمان سخن گفته اند ) باید یک اتفاقی بیافتد ، باید یک چیزی بشود ، باید مسوولان یک لحظه فقط تصور کنند خودشان به جای تردد از مسیر ویژه مثل همه شهروندان بیچاره و بدبخت از مسیر عادی سفر کرده اند و فکر کنند خودشان جای خانواده بدبخت این دو نوجوان باشند ! راستش همه مان بدجوری داریم بی رگ و بی غیرت می شویم ! و سرعت و نسبت بی غیرت شدنمان خیلی بیشتر از اندازه تحمل شعارهایی است که داده ایم و هنوز می دهیم.
zaeried

Share