واکنش بهرام رادان به سگ کشی با تزریق اسید در شیراز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهرام رادان با انتشار عکس و متن زیر در اینستاگرام به واقعه سگ کشی به روش غیرانسانی در شیراز واکنش نشان داد. رادان نوشت:«تزریق کن ، با افتخار اسید را در ستون فقرات سگها تزریق کن، به ضجه ها و ناله هایشان رحم نکن، براى تحویل هر لاشه آن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهرام رادان با انتشار عکس و متن زیر در اینستاگرام به واقعه سگ کشی به روش غیرانسانی در شیراز واکنش نشان داد.

رادان نوشت:«تزریق کن ، با افتخار اسید را در ستون فقرات سگها تزریق کن، به ضجه ها و ناله هایشان رحم نکن، براى تحویل هر لاشه آن زبان بسته ها، اربابانت انعامت میدهند. به فرزندت بگو شغل تو را در مدرسه اش با افتخار اعلام کند: پدر من سگ کش است، با اسید سگ میکشد.هرچند لحظات تلخى را از دیدن ویدیوى نفرت انگیزت برایمان خلق کردى، اما هیچ شکایتى از تو نداریم. خداى من و خداى تو و خداى آن سگها یکى ست، حسابت را به او واگذار میکنیم.»

گفتنی است در یکی از شهرک‌های صنعتی شیراز، سگ‌ها به روشی غیرانسانی با تزریق اسید و سم کشته می‌شوند و پیمانکاران در ازای ارائه هر لاشه ۱۵ هزار تومان دریافت می کنند.
sagntitled

Share