آیت‌الله قربانی در نشست علما، برگزیدگان و ایثارگران گیلان با رئیس جمهور

همدلی و هم زبانی دولت و ملت با عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی محقق می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قربانی درک متقابل و نصیحت را از دیگر عوامل همدلی‌ و هم‌زبانی دولت و ملت دانست و اظهار داشت: همدلی و هم زبانی دولت و ملت با عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله قربانی دقایقی پیش در دیدار رئیس جمهور با علمای گیلان، اظهار داشت: خدمت رئیس جمهور خیرمقدم عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه وقتی فرزند امام، حاج مصطفی(ره) رحلت کردند واعظ آن مراسم حجت‌الاسلام روحانی بود، افزود: برای نخستین بار وی لفظ امام را برای امام راحل بکار بردند.ghorbani2015-04-16_17-38-38

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اثر متقابل دولت و ملت، گفت: رئیس جمهور در خدمت انقلاب بوده و در خدمت به مردم پیشگام است و این شاخصه لطف الهی است.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه مردم نسبت به دولت و دولت نسبت به ملت حقوق متقایلی دارند، گفت: دولت و ملت بر بیعت خود با شهدا استوارند و این میثاق از عوامل معنوی تحقق شعار سال است.

وی، درک متقابل و نصیحت را از دیگر عوامل همدلی‌ و هم‌زبانی دولت و ملت دانست و اظهار داشت: همدلی و هم زبانی دولت و ملت با عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی محقق می‌شود.

عضو مجلس خبرگان با اشاره به جنگ‌های تاریخی در صدر اسلام، تصریح کرد: در بسیاری از جنگ‌ها مسلمانان با کمترین امکانات پیروز شدند و دلیل آن وحدت مسلمانان بود.

آیت‌الله قربانی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی گفت: گیلان هشت هزار شهید تقدیم کرد و روحانیون بیش از ۲۰۵۰ شهید داند و با فداکاری رزمندگان و روشنگری امام ما به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه استکبار برای نابودی کشورمان تلاش می‌کرد ولی ۳۶ سال ایستادیم و امروز آمریکا از غرش و هشدار ایران می‌ترسد، افزود: گیلانی‌ها خود را وقف ولایت می دانند.

/تسنیم

Share