جعفرزاده:به‌زودی دولت خبرهای خوشی می‌دهد

همدلی و همزبانی شرط و شروط ندارد و ولایت‌پذیری، اطاعت محض است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سال همدلی و همزبانی هیچ شرط و شروطی ندارد و همه باید تابع امر ولایت فقیه باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ همدلی و همزبانی در گیلان اظهار کرد: سال همدلی و همزبانی شرط و شروط ندارد و ولایت‌پذیری، اطاعت محض است.

عدم اطلاع از ارزش فضاها و امکنه تاریخی باعث می شود به طرز سخیفانه ای با آن برخورد شودوی با اشاره به تأثر خود از دیدن فیلم «چ» از تلویزیون، تصریح کرد: اگر امروز ایران در جایگاهی قرار دارد که ابرقدرت‌های دنیا در مقابل ظریف نشسته‌اند و مذاکره می‌کنند مدیون جوانانی است که امروز در جمع ما نیستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت کار بزرگی را در مذاکرات انجام داده است، افزود: به‌زودی دولت خبرهای خوشی می‌دهد ضمن اینکه تیم مذاکره‌کننده به پشتوانه ملت توانست بین صهیونیسم و آمریکا اختلاف ایجاد کنند.

جعفرزاده با تصریح بر اینکه مدیون خون پاک ۲۳۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز هستیم، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری تمام زمینه‌ها فراهم است و وفاق و همدلی را برای کسب موفقیت بیشتر می‌خواهیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: اقدام‌های خوبی انجام شده اما اشتغال جوانان کشور در اولویت است./فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share