شیرکوند: وجود پروژه‌های نیمه تمام نبود هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را نشان می‌دهد

هتل مقابل فرودگاه رشت آینه«دق»مردم است; تکلیف هتل سریع‌تر مشخص شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تکلیف هتل نیمه‌کاره مقابل فرودگاه سردار جنگل رشت سریع‌تر مشخص شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تکلیف هتل نیمه‌کاره مقابل فرودگاه سردار جنگل رشت سریع‌تر مشخص شود.
۱۳۹۲۰۵۰۴۰۰۰۲۷۰_PhotoAسعید شیرکوند با اشاره به اینکه گیلان انتخاب بسیاری از مسافران برای سفر در ایام نوروز است اظهار کرد: مسافران باید با رضایت بیشتری به گیلان سفر کنند.

وی به نامگذاری «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از طرف مقام معظم رهبری در سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال باید مصداق‌های همدلی و همزبانی را جدی‌تر بگیریم.

شیرکوند با بیان اینکه برخی از پروژه‌های گردشگری گیلان معطل مانده است، تصریح کرد: بعضی از دستگاه‌ها اطلاعات درستی در زمینه پروژه‌های گردشگری استان ندارند و مجموعه دولت باید همدلی بیشتری نسبت به همدیگر داشته باشند.

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به معطل کردن پروژه‌های گردشگری توسط بعضی از کارشناسان دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: گاهی مسیرهای انحرافی را به سرمایه‌گذاران معرفی می‌کنند و نیاز است دستگاه‌ها با همدیگر هماهنگ باشند.

وی وضعیت احداث پروژه‌های گردشگری استان را نامطلوب خواند و بیان کرد: گیلان از استان‌های گردشگرپذیر محسوب می‌شود و این موضوع باید در توسعه پروژه‌های گردشگری تجلی پیدا کند.

شیرکوند با تاکید براینکه در کشوری زندگی می‌کنیم قانون بر آن حاکم است، خاطرنشان کرد: بسیاری از سرمایه‌گذاران در بلاتکلیفی به سر می‌برند و تاکنون از صندوق توسعه ملی برای پروژه‌های گردشگری گیلان جذب اعتبارات نداشتیم.

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بسیاری از پروژه‌های گردشگری گیلان را دارای توجیه اقتصادی خواند و یادآور شد: دستگاه‌های دولتی باید تکلیف خود را بدانند و تکلیف مردم را مشخص کنند.

وی با اشاره به تعداد بسیار پروژه‌های در حال اجرای گردشگری گیلان، اظهار کرد: طول عمر پروژه‌های گردشگری استان بسیار است و وجود پروژه‌های نیمه تمام نبود هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را نشان می‌دهد.

شیرکوند هتل بین‌المللی مقابل فرودگاه سردار جنگل را آینه «دق» مردم رشت عنوان کرد و افزود: اگر قرار است هتل نیمه کاره مذکور خراب شود مسئولان این کار را انجام دهند و تکلیف هتل سریع‌تر مشخص شود.

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه وجود زیبایی‌ها در گیلان مسئولیت مدیران این استان را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: گردشگران را باید راضی برگردانیم زیرا هر گردشگر راضی چهار نفر را بر می‌گرداند و گردشگر ناراضی ۱۶ نفر را از سفر به گیلان منصرف می‌کند.

وی به وجود قابلیت‌های بسیاری در برگزاری جشنواره‌ها در گیلان اشاره کرد و گفت: گیلان باید کانون حضور گردشگران برای تمام سال باشد./فارس

Share