دیارمیرزا گزارش می دهد

نفر دوم شهرداری رشت کیست؟+ سوابق

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد علی ثابت قدم که در اولین کنفرانس خبری خود با خبرنگاران از دکتر جباری به عنوان مشاور ارشد خود پرده برداری نمود و وی را به عنوان نفر دوم شهرداری مطرح کرد و در میان صحبت هایش نشانه هایی از بهره برداری و استفاده از این فرد در آینده در امر مدیریتی خبر می داد و گویی دست راست شهردار محسوب می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با آمدن محمد علی ثابت قدم به ساختمان شهرداری رشت به عنوان شهردار گویی تغییر و تحولات گسترده نیز همراه او به این نهاد ورود کرده است .

shahrdar-9محمد علی ثابت قدم که در اولین کنفرانس خبری خود با خبرنگاران از دکتر جباری به عنوان مشاور ارشد خود پرده برداری نمود و وی را به عنوان نفر دوم شهرداری مطرح کرد و در میان صحبت هایش نشانه هایی  از بهره برداری و استفاده از این فرد در آینده در امر مدیریتی خبر می داد و گویی دست راست شهردار محسوب می شود.

اما شاید برای بسیاری از مردم و مخاطبان جای سوال باشد که جباری پیش از این چه سوابقی در کارنامه کاری خود دارد که دیامیرزا در ادامه این گزارش به برخی از آنها اشاره میکند .

وی دکترای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای لاهیجان و رشت و مراکز علمی کاربردی بوده است.

مشاور ارشد شهردار رشت موسس مرکز مطالعات و پژوهش های اجتماعی عرفان بوده و مدیریت این مرکز را به مدت ۱۶ سال با خود یدک می کشد.

مشاور فرهنگی استاندار در سال۱۳۷۶، عضو هیات منصفه مطبوعات گیلان سال و عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان در سال۱۳۷۴،دبیر اتاق فکر دانشگاه آزاد در سال ۱۳۹۱ ،رییس شورای پژوهشی معاونت اجتماعی دادگستری گیلان در سالهای ۹۲ و ۹۳

در پایان امید بر این است که تمامی این تغییر و تحولات و آمدن افراد کار بلد در کنار شهردار رشت به عمران و آبادی این دیار  می انجامد.

Share