مربی تیم داماش در گفتگو با خبرنگاران:

نتیجه مساوی برای داماش راضی کننده بود/مسئولیت فنی داماش با مرغوب است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرتضی ابراهیمی نتیجه مساوی برای این مسابقه را راضی کننده دانست وگفت :نتیجه مساوی با توجه به شرایط موجود و موقعیت داماش گیلان در جدول رده بندی می تواد راضی کننده باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرتضی ابراهیمی مربی جدید داماش گیلان که اولین تجربه مربی گری خود را در تیم بدون سرمربی شهر باران تجربه می نماید در جمع خبرنگاران پس از بازی داماش گیلان و صنعت نفت آبادان در ارتباط با نحوه اضافه شدن خود به این تیم گفت :پیش از عید نوروز باشگاه داماش با استعفای امید Ebrahimi.Mortezaهرندی مواجه شد و با این که باشگاه داماش تمایل زیادی برای بازگشت امید هرندی به تیم داشت ولی متاسفانه هرندی تمایلی برای ادامه کار از خود نشان نداد و باشگاه تصمیم گرفت همان کادر قدیم به علاوه بنده تیم را به صورت گروهی تا پایان فصل اداره کینم .

وی مسئولیت فنی تیم داماش گیلان را با عبدالله مرغوب دانست و افزود :آقای مرغوب به حدی بزرگوار هستند که اطمینان داشته باشید هر تصمیمی که در تیم گرفته می شود با اتفاق آرا خواهد بود و ایشان به عنوان یک فرد پیشکسوت و بزرگ تر تیم در راس تیم فنی داماش قرار دارد.

مربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه در ارتباط با شرایط فنی مسابقه بحث چندانی نمی توان انجام داد تصریح کرد:شرایط زمین به گونه ای بود که نه به میل ما و نه صنعت نفت بود زیرا هیچ کدام از دو تیم نمی توانستند در این زمین ناهموار برنامه های تاکتیکی  خود را روی زمین اجرا کنند و زمانی که بازیکنان تیم ما خود را کمی با شرایط زمین وفق داده بودند متاسفانه ده نفره شدیم و شرایط برای ادامه مسابقه مقداری سخت تر شد .

مرتضی ابراهیمی نتیجه مساوی را راضی کننده دانست و گفت :این نتیجه با توجه به شرایط موجود و موقعیت داماش گیلان در جدول رده بندی می تواد راضی کننده باشد.

Share