بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شمال کشور افتتاح می‌شود

نام شهید نامجوی و زنده یاد قایقران بر تارک ۲ پروژه بزرگ منطقه آزاد انزلی

به گزارش پابگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح، از نامگذاری این پروژه بزرگ بنام شهید “سر لشگر سید موسی نامجوی” و مجموعه ورزشهای ساحلی منطقه به نام “مرحوم سیروس قایقران” دو اسطوره دفاع مقدس و ورزش کشور خبر داد.

به گزارش پابگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح، از نامگذاری این پروژه بزرگ بنام شهید “سر لشگر سید موسی نامجوی” و مجموعه ورزشهای ساحلی منطقه به نام «مرحوم سیروس قایقران»دو اسطوره دفاع مقدس و ورزش کشور خبر داد.

Namjoo-Ghaayeghranوی با تصریح بر اینکه عرشه محور اصلی تقاطع غیرهمسطح منطقه آزاد انزلی که مورد بازدید دکتر روحانی ریاست محترم جمهور در سفر اخیر به منطقه به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شمال کشور قرار گرفت، ظرف یک ماه دیگر رسماً مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد، افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح به عنوان حلقه تکمیل کننده محور چهار خطه شهید فاتحی در محل اتصال با مجتمع بندری کاسپین از اهمیت ویژه ای در جهت کنترل و هدایت ترافیک ورودی و خروجی به منطقه آزاد انزلی برخوردار می باشد و نامگذاری این تقاطع به نام «اولین وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران»، به منظور ادای احترام به جایگاه رفیع این شهید سرافراز گیلانی است.
گفتنی است در جریان این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی طی تماس تلفنی، خانواده شهید نامجوی را از جریان این نامگذاری مطلع نمود و مقرر شد مراسم افتتاح این پروژه با حضور خانواده این شهید بزرگوار صورت بگیرد.
از سوی دیگر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از روند تکمیل مجموعه ورزشهای ساحلی منطقه، دیدار کرده و نام این مجموعه را به نام سیروس قایقران، «کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ملوان» نامگذاری نمود.
مجموعه زمین فوتبال و والیبال ساحلی با استانداردهای لازم و مرکز ورزشهای آبی چون جت اسکی و آموزش غواصی از بخش های مورد بهره قرار گرفته مجموعه ورزشهای ساحلی منطقه آزاد انزلی است که احداث زمین و امکانات سایر ورزشهای ساحلی در طرح توسعه این مجموعه ورزشی پیش بینی شده است.

Share