مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان خبر داد:

میزبانی صومعه‌سرا از سه شهید گمنام در اواخر اردیبهشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان گفت: شهرستان صومعه‌سرا اواخر اردیبهشت ماه میزبان سه شهید گمنام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان گفت: شهرستان صومعه‌سرا اواخر اردیبهشت ماه میزبان سه شهید گمنام می‌شود. IMG17223580

سرهنگ رسول جلائی با بیان اینکه مردم صومعه‌سرا با بیان اینکه پیکر ۳ شهید گمنام در پارک ابریشم صومعه‌سرا تدفین خواهند شد گفت: با تدفین شهدای گمنام در پارک ابریشم این مکان به مرکز معنوی و فرهنگی تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا برای اولین بار میزبان شهدا خواهد بود تصریح کرد: مزار شهدای گمنام در صومعه‌سرا به تایید رسیده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان یادآور شد: ماسال، رضوانشهر، آستانه اشرفیه و سیاهکل از شهرستان‌هایی هستند که در انتظار شهید گمنام هستند.

سرهنگ جلائی با بیان اینکه تاکنون ۸۱ شهید گمنام در استان گیلان تدفین شده‌اند گفت: این شهدا در ۲۴ نقطه خاکسپاری شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورود شهدا گمنام در صومعه‌سرا یک نعمتی است که خداوند به مردم شریف این شهرستان عنایت کرده است و همه ما باید در این راستا نهایت تلاش خود را کنیم تا میزبانی خوبی از شهدای گمنام و این پرستوهای عاشق خونین بال گمنام داشته باشیم./ایسنا

Share