شکری: تصمیمات خوبی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام گرفته شود

میدان نفتی سردار جنگل تعیین تکلیف شود;راه اندازی آن در کاهش بیکاری تاثیرگذار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان تأکید کرد: رقم اشتغالزایی میدان نفتی سردار جنگل گیلان آنقدر چمشگیر است که می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری گیلان که از معضلات اصلی استان محسوب می شود بسیار تاثیرگذار باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان، اظهار داشت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گیلان و اشتغال‌زایی از مهمترین دغدغه مردم گیلان در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان است.

۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۱۳۱۵_shekari_0813وی با بیان اینکه انتظار داریم تصمیمات خوبی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام گرفته شود، افزود: بیمارستان جنرال تالش در انتظار اعتبار ویژه ۳۰۰ میلیارد ریالی برای بهره‌برداری است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و مجلس در ماسال با بیان اینکه بیش از ۵ جلسه مجمع نمایندگان در تهران و رشت با موضوع سفر رئیس جمهور به گیلان برگزار شده است، گفت: سایت نفتی سردار جنگل گیلان در سفر هیئت دولت به این استان تعیین تکلیف شود.

شکری با اشاره به اینکه سایت نفتی سردار جنگل در محدوده شرق گیلان و شهرستان رودسر قرار دارد، تصریح کرد: اجرا شدن و راه‌اندازی این سایت برای تمام مردم گیلان فواید اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه صنایع چوب و کاغذ ایران نیز در سفر هیئت دولت به گیلان مورد تأکید است، گفت: گیلان دارای ویژگی‌های بسیار زیادی در حوزه صنعتی، گردشگری و اقتصادی است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تأکید کرد: رقم اشتغالزایی میدان نفتی سردار جنگل گیلان  آنقدر چمشگیر است که می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری گیلان که از معضلات اصلی استان محسوب می شود بسیار تاثیرگذار باشد.

/تسنیم
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share