مراسم تعزیه حضرت فاطمه زهراء(س) در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه (س) تعزیه مجلس حضرت زهراء در منطقه آزاد انزلی برپا شد.  این مراسم معنوی که از سوی گروه حر بن ریاحی و به سرپرستی استاد احمد علی دهقانی برگزار شد، واقعه جانگداز شهادت بانوی بزرگ اسلام را در قالب نمایش تعزیه بازسازی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه (س) تعزیه مجلس حضرت زهراء در منطقه آزاد انزلی برپا شد.

TazieHZahra این مراسم معنوی که از سوی گروه حر بن ریاحی و به سرپرستی استاد احمد علی دهقانی برگزار شد، واقعه جانگداز شهادت بانوی بزرگ اسلام را در قالب نمایش تعزیه بازسازی و در نوروزخانه به نمایش عموم درآورد، که با استقبال گردشگران نوروزی فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی مواجه شد.

اجرای تعزیه مجلس حضرت زهراء در راستای برنامه های فرهنگی-هنری مبتنی بر ظرفیتهای بومی فرهنگ غنی استان گیلان و برگزاری نوروزی فاطمی در این منطقه از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان تقدیم مسافرین گردید که در بخش دیگری از آن گروه کرنا نوازی به سرپرستی استاد سیف ا.. حسین پور، مسیر ساحل تا نوروزخانه منطقه آزاد انزلی به اجرای موسیقی حزن انگیز کرنا پرداخته و لحظات معنوی خاصی را خلق نمود.

Share