منتقدان بدون تعصب سریال را ببینند و لذت ببرند

مدیر شبکه سه:«در حاشیه»بدون تغییر ادامه می‌یابد/ پزشکان عجولانه قضاوت می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «سیدغلامرضا میرحسینی»گفت:فکر می‌کنم دوستان منتقد این سریال عجولانه قضاوت می‌کنند و اگر بدون تعصب به محتوای اثر نگاه کنند، متوجه می‌شوند که «در حاشیه» به هیچ کس توهین نمی‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «سیدغلامرضا میرحسینی» در پاسخ به این سوال که از سوی جامعه پزشکی انتقادات بسیاری به سریال جدید مهران مدیری شده و حتی امکان برگزاری تحصن در این باره وجود دارد، واکنش تلویزیون درباره این اقدامات چیست؟ گفت: تمام تلاش ما در تولید این اثر ایجاد فضایی شاد ۱۳۹۴۰۱۱۴۰۰۰۱۰۳_PhotoAبرای مردم بوده است و به هیچ عنوان قصد توهین و جسارت به هیچ قشری مد نظر ما نبوده و نیست.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم دوستان منتقد این سریال عجولانه قضاوت می‌کنند و اگر بدون تعصب به محتوای اثر نگاه کنند، متوجه می‌شوند که «در حاشیه» به هیچ کس توهین نمی‌کند.

میرحسینی تصریح کرد: از زمان آغاز پخش سریال تا الان خوشبختانه حمایت مردم بسیار خوب بوده و استقبال بسیاری صورت گرفته است. من هم خطابم به دوستان این است که سریال را ببینند و لذت ببرند. در این میان برای ما نظر مردم از اهمیت بیشتر و بالاتری برخوردار است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر پخش فاز اول سریال «در حاشیه» به روال عادی و روتین خود ادامه دارد و برای فازهای بعدی هم در زمان پخش تصمیم‌گیری می‌کنیم.
/فارس

Share