معاون شورای هماهنگی زنان اصول‌گرا :متاسفانه جامعه امروز ایران به سمت برابری جنسیتی می رود

متأسفانه امروز می‌گویند زن‌ها باید اجتماعی و دارای شغل باشند و به ورزشگاه‌ها بروند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون شورای هماهنگی زنان اصول‌گرا گفت: متأسفانه امروز در همه جا گفته می‌شود باید زن‌ها اجتماعی و دارای اشتغال باشند و به ورزشگاه‌ها بروند و سوت بزنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرشته روح‌افزا معاون شورای هماهنگی زنان اصولگرا در دومین مراسم جشن میلاد کوثر که صبح روز پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به جایگاه زن اظهار داشت: در دنیایی هستیم که زن در منجلاب بدی‌های گم شده و زن ارزش و جایگاه خود را از دست داده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران, وی ادامه داد: حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی بیشتر جنبه نمایشی پیدا کرد۳۱۰۴۷۴۹_۲۳۰ه است.

معاون شورای هماهنگی زنان اصول‌گرا تصریح کرد: اکثریت مردم دنیا به سمت بی‌هویتی و  پوچی و ظاهرگرایی هدایت می‌شوند.

روح‌افزا افزود: علیرغم فطرت پاکی که خداوند به انسان‌ها داده متأسفانه در دنیایی هستیم که دائما چکش “حقوق من حقوق من” بر سر می‌خورد.

وی اظهار داشت: در دنیایی هستیم که سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی زن را به شدت ذلیل و خوار می‌کند و بعد جنسیتی آن را نشان می‌دهد و همه حقوق زن را باطل می‌کند.

معاون شورای هماهنگی زنان اصول‌گرا گفت: متأسفانه امروز در همه جا گفته می‌شود باید زن‌ها اجتماعی و دارای اشتغال باشند و به ورزشگاه‌ها بروند و سوت بزنند.

وی ادامه داد: حدود ۳ و ۴ سال پیش بحث مواد مخدر بالاترین تجارت بود در حالی که امروز در سایت‌های اجتماعی پرنوگرافی بالاترین بحث شده است.

روح‌افزا افزود: حق ما زن‌ها به عنوان یک زن گم شده است در حالی که به گفته مقام معظم رهبری حق زن، حق مادری، همسری، آرامش دادن به خانواده و پوشش است نه اینکه جنبه ستایش جنس و مدل شدن را پیدا کنند.

وی ادامه داد: امروز مدل شدن دخترها در سازمان ملل مطرح است در حالی که این دخترها از شدت گرسنگی در حال مردن هستند. چرا که باید با حفظ اندام خود برای مردها جذاب و دیدنی باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز در کشورمان آمار طلاق بالا رفته است. زیرا ما گم شده‌ای به نام کوثر (حضرت زهرا(س)) داریم بنابراین بیایید با الگو قراردادن این بزرگوار حقیقت، عفت و جایگاه زن را به دنیا نشان دهیم زیرا امروز دنیا به صفر رسیده است.

معاون شورای هماهنگی زنان اصول‌گرا با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که فرموده است: “زن انسان‌ساز است، قرآن انسان‌ساز است” اظهار داشت: متأسفانه امروز این مقام را نادیده می‌گیرند و به سمت برابری جنسیتی می‌روند.

روح افزا گفت: ما به عنوان زنان اصول‌گرا و به دنبال منویات مقام معظم رهبری با همدیگر جمع شده‌ایم تا فضا را رها نکنیم چرا که اگر فضا را رها کنیم معلوم نیست که آینده فرزندانمان چه خواهد شد.

وی با اشاره به ازدواج سفید تصریح کرد: امروز ۷۰ درصد مردم آمریکا، عمر خود را ازدواج نکرده به سر می‌برند و ۲۰ میلیون نفر از بچه‌ها پدر و مادر خود را نمی‌شناسند و به بانک‌های DNA مراجعه می‌کنند.

معاون شورای هماهنگی زنان اصول‌گرا ادامه داد: ما زنان باید در جبهه‌های سیاسی و فرهنگی جمع شویم و قدرت سیاسی را بدست بگیریم چرا که نمی‌توان بدون قدرت سیاسی کار فرهنگی را انجام داد.

روح افزا گفت: خانم‌های اصول‌گراها باید این جلسات را جدی بگیرند و به بیرون انتشار دهند.

وی افزود: آیا مشکلات ما فقط اشتغال خانم‌ها در مراکز دولتی است؟ فرض کنید سمت‌های ریاست جمهوری را به زنان دهند چه می شود؟ فقط فرزندان آنها تنها در خانه‌ها می‌مانند و خود به خود تربیت می‌شوند.

معاون شورای هماهنگی زنان اصول‌گرا ادامه داد: امروز باید با چادرهایمان بایستیم و با فرهنگ غربی مبارزه کنیم امروز گرفتاری ما موهای خانم‌ها است.

روح افزا اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند بحران زن در دنیا وجود دارد، باید امروز این بحران از بین برود.

وی گفت: چرا باید زنان در محیط‌ های صنعتی مشغول بکار شوند؟ چه کسی گفته است زنان باید در دانشگاه‌ها مهندسی معدن بخوانند.

معاون شورای هماهنگی زنان اصول‌گرا در پایان خاطر نشان کرد: ما باید گروه گروه جمع شویم و با محوریت قرار دادن حضرت زهرا جایگاه زن را به دنیا نشان دهیم.

Share