فرماندار فومن:مردم با شکوهتر از همیشه در صحنه حضور یابند

فومنی ها در کاروانی به نام دیار حضرت آیت الله بهجت(ره) در عضدی حضور یابند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مومنی‌زاده از بخشداران و دهیاران خواست تا از مردم علاقمند دعوت کنند تا به صورت گروهی و کاروانی به نام دیار حضرت آیت الله بهجت(ره) در استادیوم عضدی حضور یابند تا نام این بزرگ مرد تاریخ در جمع پر شور مردم گیلان با نماد برجسته این دیار به چشم بیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میر شمس مومنی‌زاده  فرماندار شهرستان فومن عصر روز دوشنبه ۱۷ فروردین در جمع دهیاران بخش مرکزی و سردار جنگل فومن با اشاره به اینکه امروز دنیا نگاهش به مدیریت روستائی و محلی است، اظهار داشت: دهیاران باید مدیریت روستاها و مردمی را تقویت کنند زیرا بیشترین جمعیت این شهرستان  روستائی است.

بخخcleوی افزود: سیاست و روش کار در این شهرستان بر اساس شعار سال دولت و ملت،همدلی و هم زبانی است و اساس کار بنده همدلی، تفاهم، تعامل، همگرایی، صمیمیت و مشارکت است.

فرماندار فومن خطاب به دهیاران گفت:با شوراها تعامل داشته و مشارکت‌ها را بالا ببرید و با بخشداران خود هماهنگ باشید، شوراها باید به رسمیت شناخته شوند و از طرف رواسای اداره‌ها مورد احترام باشند زیرا شوراها منتخبین مردم هستند.

مومنی‌زاده با بیان اینکه روسای اداره‌هایی که با دهیاران تعامل نداشته باشند با آنها برخورد می‌شود، تصریح کرد: نداشتن روابط صمیمانه و تنگاتنگ بین دهیاران، بخشداران و شوراها نقطه ضعف دهیاران است به همین دلیل خود را از نگاه قانون مورد مطالعه قرار دهید.

وی با بیان اینکه دهیاران با مقررات جاری کشور همراه شوند، افزود: از نیازمندی‌ها و امکانات و اولویت‌های روستاهای خود آگاه و برای جبران کمبودها و نبود امکانات استدلال بیاورید.

فرماندار فومن از دهیاران خواست تا با اداره‌ها در ارتباط باشند و همکاری لازم را انجام دهند  و بر پروژه‌های روستاها اشراف داشته و پیمانکاران پروژه و میزان هزینه‌ها را مورد رصد قرار دهند.

مومنی‌زاده به نزدیک شدن فصل زراعی اشاره کرد و گفت: دهیاران در حوزه خود شبکه آب‌رسانی را فعال و کنترل و مشکلات آب‌رسانی را عنوان کنند.

وی سامان دهی زباله را از وظایف دهیاران دانست و افزود:هیچ دلیلی نمی‌تواند سبب غفلت در بحث ساماندهی زباله و بهداشت روستاها شود.

فرماندار فومن از دهیاران خواست در بحث تنوع محصولات کشاورزی و حمایت از صنایع دستی و تولیدات خانگی فعال باشند و بیمه محصولات کشاورزی و تشویق کشاورز به بیمه محصولات را در اولیت کاری خود قرار دهند.

مومنی‌زاده داشتن ساعت کاری معین را در دستور کار دهیاران قرار داد و گفت: مردم باید راحت به شما دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به توافقات هسته‌ای که در چند روز گذشته حاصل شده حضور رئیس جمهور و هیئت همراه را به گیلان افتخاری برای مردم استان دانست و تصریح کرد: بعد از توافقات هسته‌ای این نخستین سفر استانی رئیس جمهور است که توفیقی برای مردم گیلان محسوب می‌شود.

فرماندار فومن سخنرانی رئیس جمهور را در ورزشگاه عضدی رشت مورد کنترل و نگاه رسانه‌ها و کشورهای خارجی دانست و افزود: باید مردم با شکوهتر از همیشه در این میدان حضور یابند.
مومنی‌زاده از بخشداران و دهیاران خواست تا از مردم علاقمند دعوت کنند تا به صورت گروهی و کاروانی به نام دیار حضرت آیت الله بهجت(ره) در استادیوم عضدی حضور یابند تا نام این بزرگ مرد تاریخ در جمع پر شور مردم گیلان با نماد  برجسته این دیار به چشم بیاید.

Share