رئیس هیئت بازرسی وزارت کشور خبر داد:بیمارستان رودسر پاسخگوی نیاز اولیه مردم نیست

فقدان«سی‌تی‌اسکن»،«آی‌سی‌یو»و سیستم فاضلاب مشکلات مهم بیمارستان رودسر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حبیب‌زاده درباره بازدید از بیمارستان شهید انصاری رودسر تصریح کرد: فقدان «سی‌تی‌اسکن»، «آی‌سی‌یو» و مشکل سیستم فاضلاب به دلیل نزدیکی به دریا از عمده‌ترین مشکلات این بیمارستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا حبیب‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازرسی سرزده از بیمارستان شهید انصاری رودسر و طرح راهنمای مسافران نوروزی  اظهار کرد: با توجه به ابلاغ وزارت کشور ۱۱ وزارتخانه از ۲۷ اسفند برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی سراسر کشور معرفی شده‌اند.
وی بازرسی و ارزیابی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی درباره گردشگران و مسافران نوروزی را از اهداف ستاد ارزیابی عنوان کرد و افزود: بازرسی از هتل‌ها، مراکز اقامتی، پایانه‌های حمل و نقل، بیمارستان‌ها، مراکز فروش ارزاق عمومی، جایگاه‌های عرضه سوخت، داروخانه‌های شبانه‌روزی و … استان‌های کشور تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.
کشورdexرئیس هئیت بازرسی از مراکز و سازمان‌های ارائه دهنده خدمات اجرایی خدمات سفر وزارت کشور اضافه کرد: این ستاد عملکرد دستگاه‌های اجرایی خدمات سفر نوروزی را در تاریخ ۱۷ فروردین به دولت ارائه می‌دهد.
وی از بازرسی ستاد خدمات اجرایی ۱۴ استان کشور خبر داد و گفت: پیگیری و برطرف شدن مشکلات و کمبودها از سوی وزارت کشور از دیگر اهداف این بازرسی‌ها است.
حبیب‌زاده با اشاره به ورود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر به شهرستان رودسر از سمت ورودی چابکسر و اقامت بالغ بر ۳۱۰ هزار مسافر نوروزی در این شهرستان، گفت: استقبال زیاد مسافران و گردشگران از این شهرستان نشان‌دهنده تلاش فرماندار و مسئولان شهرستانی در انجام کار مدیریتی بوده که قابل قدردانی است.
وی درباره بازدید از بیمارستان شهید انصاری رودسر تصریح کرد: فقدان «سی‌تی‌اسکن»، «آی‌سی‌یو» و مشکل سیستم فاضلاب به دلیل نزدیکی به دریا از عمده‌ترین مشکلات این بیمارستان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بیش از ۱۴۰ هزار نفری رودسر، بیمارستان مذکور پاسخگوی ملزومات اولیه مردم خوب این شهرستان نیست.
وی در بازرسی از ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی هلال احمر رودسر متذکر شد: برای تأمین یک دستگاه آمبولانس و بهبود وضعیت ارائه خدمات به مسافران و مردم اقدام می‌شود./فارس

Share