حضور رییس جمهور یک فرصت طلایی برای گیلان است

فرماندار بندرانزلی:نام انزلی در سفرهای استانی ریاست جمهوری جاودانه خواهد شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفرنژاد به فرصت طلایی حضور رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اذعان داشت : در این سفر ۱۱ وزیر و ۷ معاون در کنار دکتر روحانی حضور دارند که قطعا فرصتی طلایی برای بیان مسائل و مشکلات استان به جهت پیشرفت و توسعه روزافزون خواهد بود .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار بندرانزلی در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه نام انزلی در سفرهای استانی ریاست محترم جمهور جاودانه خواهد شد خاطر نشان کرد : مردم انزلی ثابت کرده اند که همیشه همگام و همدل با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدا و امام شهدا بوده اند و ان شا… با یک استقبال پرشور و با شکوه موجب دلگرمی  کاروان تدبیر و امید خواهند شد .

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی,عبدالصمد صفرنژاد با اشاره به اهمیت این سفر استانی در جامعه ی بین المللی تصریح کرد : سفر دکتر رsafar7okxjnوحانی و هیات همراه به استان سرسبز گیلان دارای اهمیت خاص و شرایط ویژه است و این سفر نه تنها بازتابی کشوری بلکه بین المللی دارد چرا که این سفر اولین سفر استانی ریاست محترم جمهور در سال «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» بوده و قطعا نگاه جهانیان به میزبانان خواهد بود تا ببینند با توجه به بیانیه هسته‌ای سوئیس ، در اولین سفر ایشان در سال ۹۴، ملت ایران چگونه از رئیس‌جمهور خود استقبال می کنند.

وی در نشست خود با خبرنگاران حضور مردم در مراسم اسقبال از کاروان تدبیر و امید را نشان دهنده همدلی و هم زبانی دولت و ملت دانست و افزود : استقبال و همراهی با رئیس این کاروان باعث خواهد شد که این سفر برای گیلان و گیلانی ماندگار شود و تداعی کننده عینی شعار سال ۹۴ باشد.

 نماینده عالی دولت در بندرانزلی به تشریح فعالیت های انجام شده در شهرستان به منظور استقبال باشکوه از سفر ریاست جمهوری به استان گیلان پرداخت و در این باره گفت : ستاد اجرایی شهرستان بندرانزلی جلسات متعددی تشکیل داده و کمیته هایی در این زمینه شکل گرفته که مهترین آن ستاد مردمی است که در برگیرنده اقشار مختلف بوده و در همین راستا کمیته های تخصصی مرتبط با تبلیغات، امنیت و بهداشت ساماندهی شده است.

فرماندار بندرانزلی همچنین با اشاره به اینکه پیش بینی شده است بیش از ۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان بندرانزلی و روستاهای اطراف در دیدار عمومی ریاست جمهوری شرکت کنند ، خاطر نشان کرد : خودروهایی با همکاری مجموعه دستگاه های شهرستان و سازمان منطقه آزاد انزلی برای جابه جایی مردم به محل سخنرانی ریاست محترم جمهوری تهیه شده است که در صبح روز چهارشنبه ۲۶ فرودین ماه و در ساعتی که اعلام خواهد شد آماده ارائه خدمات هستند.

 صفرنژاد به فرصت طلایی حضور رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اذعان داشت : در این سفر ۱۱ وزیر و ۷ معاون در کنار دکتر روحانی حضور دارند که قطعا فرصتی طلایی برای بیان مسائل و مشکلات استان به جهت پیشرفت و توسعه روزافزون خواهد بود .

وی در پایان اتمام پروژه های نیمه تمام را از برنامه های در اولویت خود دانست و افزود :معاونان و یا وزرایی که به شهرستان ها سفر می کنند به تنهایی نماینده دستگاه خود نیستند و نماینده مستقیم رییس جمهور تلقی می شوند و قطعا مشکلات با آنان در میان گذاشته خواهد شد.

Share