در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول:

فرار داماش از سقوط به دسته دو با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان بعدازظهر امروز در سیرجان به مصاف گلگهر رفت که در نهایت توانست این دیدار را با یک گل به سود خود خاتمه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داماش گیلان در نبردی شش امتیازی در سیرجان پیروز شد.شکست داماش مقابل پاس همدان

در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان بعدازظهر امروز در سیرجان به مصاف گلگهر رفت که در نهایت توانست این دیدار را با یک گل به سود خود خاتمه دهد.

 تک گل داماش در این دیدار را میلاد قربان زاده بر روی ریباندی که از روی ضربه بهنام عسگرخانی و دفع ناقص دروازه بان گل گهر بدست آمد در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند. همچنین یک پنالتی نیز در دقیقه ۳۵ برای گلگهری ها بدست آمد که میلاد پورقلی به خوبی این توپ را دفع کرد.

داماشی ها در حالی این بازی حساس و شش امتیازی را از آن خود کردند که در پایان هفته هجدهم امید هرندی پس از نتایج ضعیف با فشار هواداران از سمت سرمربیگری داماش استعفا کرده بود و این باشگاه شخصی را به عنوان سرمربی معرفی نکرده بود.

نکته جالب توجه اینکه داماش گیلان ۴ سال قبل با تساوی در سیرجان برابر گل گهر توانسته بود به رقابت های لیگ برتر صعودی زودهنگام داشته باشد و اینبار نیز سیرجان برای داماشی ها خوش یمن بود و این تیم توانست با کسب پیروزی در این دیدار شش امتیازی از بحران در بیاید و راهی هموارتر برای بقا در لیگ یک را در پیش رو ببیند.

داماش گیلان با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و با جهشی مناسب از رتبه نهم جدول (منطقه پلی آف) با تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد یزد در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت. داماش دوشنبه ۲۴ فروردین در رشت پذیرای تیم مدعی صنعت نفت آبادان خواهد بود.

میلاد پورقلی – بهنام عسگرخانی – مهیار نوری – مهدی کیانی (امیر غمناک) – امیر تیزرو – حسین گوهری -هادی سهرابی -محمد رستمی- حمید خدابنده لو (سامان فرزام پور) – سعید مرتضوی (پژمان مالکی)- میلاد قربان زاده در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

 در حاشیه:

 -حدود ۱۰۰۰ تماشاگر در این بازی حضور دارند. نکته جالب اینکه حدود ۲۰۰نفر از این تعداد به طرفداری از داماش می پردازند! مثل اینکه برخی از لیدرهای تیم مقابل با باشگاه گلگهر مشکلاتی را پیدا کرده اند و به همین علت به مخالفت با این تیم و به نوعی هواداری داماش در این بازی می پردازند!!

 -بازی با توافق طرفین و موافقت کمیته مسابقات ۴۵ دقیقه زودتر و از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز می شود. پیش از این قرار بود این دیدار از ساعت ۱۶:۱۵ شروع شود.

 -با توجه به مصدومیت شدید آرمین رحیم زاده و بیماری ویروسی بهنام لایقی فر و همچنین شاهکار خارج کردن نام رضا غلامپور دروازه چهارم داماش از لیست در نیم فصل ،داماش تنها یک دروازه بان در لیست خود برای این دیدار دارد.

 -در لیست منتشر شده برای خبرنگاران نام سرمربی داماش خالی است! نام مازیار ربیعی فر و مرتضی ابراهیمی به عنوان مربیان ذکر شده و عبدالله مرغوب نیز از بالا این بازی را تماشا می کند!/وارش اسپرت

Share