کارگرنیا عنوان کرد:

عیدی ۵ میلیون تومانی شورای شهر رشت به اعضا و شایعه پاداش صد میلیون تومانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: رئیس شورای شهر رشت پنج میلیون تومان در قالب حواله ۳ میلیون تومانی برای کت و شلوار و دو میلیون تومان کارت هدیه به اعضای این شورا عیدی داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: رئیس شورای شهر رشت پنج میلیون تومان در قالب حواله ۳ میلیون تومانی برای کت و شلوار و دو میلیون تومان کارت هدیه به اعضای این شورا عیدی داد.

kargarnia242محمدحسین واثق‌کارگرنیا  با اشاره به بازار داغ پرداخت عیدی‌های میلیونی به معاونان و اعضای شورا اظهار کرد: شایعاتی درباره پرداخت پاداش‌های یک میلیارد ریالی به برخی از پرسنل و معاونان شهرداری رشت مطرح شده که در این زمینه بی‌اطلاع هستم.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن نوروز رئیس شورای اسلامی شهر رشت یک حواله خرید کت و شلوار به مبلغ ۳ میلیون تومان و یک عدد کارت هدیه به مبلغ ۲ میلیون تومان به اعضای شورای شهر رشت به عنوان عیدی پرداخت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با اشاره به وضعیت شهردار منتخب شورا، تصریح کرد: اعضای شورا اقدام‌های مربوط به انتخاب و معرفی شهردار را انجام داده‌اند و اکنون این موضوع در وزارت کشور در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر رشت جزو کلانشهرهای کشور است بنابراین شهردار رشت باید با حکم وزیر کشور فعالیت خود را آغاز کند.

واثق‌کارگرنیا درباره انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر رشت، تصریح کرد: شورای چهارم از شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کرد و انتخابات هیئت رئیسه در شهریور ماه هر سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات فراوانی در سطح شهر رشت وجود دارد، افزود: تا زمان انتخابات هیئت رئیسه جدید زمان زیادی باقی مانده و نباید خود را درگیر چنین موضوعاتی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ازدحام جمعیت در روزهای ملاقات مردمی اعضای شورا، متذکر شد: بیشترین مطالبات مردم در روزهای ملاقات با اعضای شورا بحث کمک‌های مالی و موضوع تخلفات ساختمانی و پرونده‌های مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله از طرف شهرداری اعتباراتی برای کمک به مراجعه کنندگان مردمی در اختیار اعضای شورا قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: سال گذشته این اعتبارات توسط اعضای شورا در اختیار مردم نیازمند قرار گرفت.

واثق‌کارگرنیا یادآور شد: امسال تا کنون اعتباراتی در زمینه کمک‌های مالی برای مراجعان مردمی به اعضای شورا اختصاص نیافته است و در صورت اختصاص در اختیار مردم نیازمند قرار می‌گیرد.

وی با تصریح بر اینکه انجام کمک‌های مالی وظیفه اعضای شورا نیست، متذکر شد: انجام کمک‌های مالی جزو وظایف اعضای شورا نیست اما با توجه به ازدیاد مراجعات در این زمینه اعتباراتی اختصاص می‌یابد./فارس

Share