با وجود تلاش نهادهای مختلف:

عملیات گسترده جستجوی جوان غرق شده جیرده ای بی نتیجه ماند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از ظهر دیروز با حضور نیروهای سپاه و افزایش ماشین آلات و تجهیزات جدید توسط اداره راه و شهرسازی دوره جدیدی از عملیات جستجو برای یافتن جسد جوان غرق شده جیرده ای غاز شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از ظهر دیروز با حضور نیروهای سپاه و افزایش ماشین آلات و تجهیزات جدید توسط اداره راه و شهرسازی دوره جدیدی از عملیات جستجو برای یافتن جسد جوان غرق شده جیرده ای غاز شد .

۶۷۶۱۷۰۶۰۵۷۸۷۰۵۰۱۶۸۷۷به نقل از صبح شفت,سید حسین نورانی بخشدار مرکزی شهرستان شفت ضمن ابراز تأسف از حادثه اتفاق افتاده و درخواست صبر از درگاه خداوند متعال برای خانواده این جوان اظهار کرد : در طی روزهای گذشته تلاش های بسیاری برای یافتن جسد جوان ۲۴ ساله غرق شده توسط گروه های امداد صورت گرفته است .
وی با بی نتیجه خواند تمامی این تلاش ها تصریح کرد : متاسفانه هنوز نتوانسته ایم جسد این جوان را یافته تا تصلی برای بازماندگان آن باشد .
بخشدار مرکزی شفت خاطرنشان کرد : در طول این روزها نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی ،ادارات راه و شهرسازی شهرستان های شفت و فومن و همچنین فرماندار شفت از محل حادثه بازدید و از نزدیک شاهد تلاش گروه های امداد و نجات بوده اند .
به گفته وی هم اکنون نیز نیروهای سپاه قدس گیلان نیز با تجهیزات در محل حادثه حاضر و در حال انتقال یک دستگاه بلدوزر برای تغییر مسیر جریان آب رودخانه هستند .
نورانی خاطرنشان کرد : امیدواریم که گروه های امداد با کاهش شدت جریان آب رودخانه بتوانند عملیات یافتن جسد این جوان را بهتر و راحت تر انجام دهند .
وی متذکر شد : همه گروه ها امداد و نجات امیدوار هستند که شدت جریان آب رودخانه باعث جابه جایی جسد وباعث دور کردن جسد از محل حادثه نشده باشد .
بخشدار مرکزی شفت در ادامه از زحمات همه گروهای امدادو نجات ، هلال احمر ، سپاه ، بسیج ، آتش نشانی ،راه و شهرسازی ، غواصان نیروی دریایی ارتش و مردم خوب منطقه جیرده این شهرستان که در این چند روز دوشادوش گروهها در عملیات یافتن جسد جوان غرق شده کمک و همکاری داشته اند تشکر و قدردانی کرد .
وی افزود : امیدواریم هر چه سریع تر جسد این جوان پیدا شده و تصلی خاطری برای خانواده آن مرحوم باشد .

تلاش نیروهای سپاه گیلان برای یافتن جسد جوان غرق شده

به دستورفرماندهی سپاه قدس گیلان و پیگیری های محمدباقر میرسرایی فرمانده سپاه ناحیه شفت بیش از ۱۰ بیل مکانیکی برای خاک برداری و تعداد سه بنز برای جابه جای خاک های برداشته شده در محل حادثه مشغول بکار هستند .

محمد باقر میرسرایی فرمانده سپاه ناحیه شفت در حاشیه این عملیات جستجو از اضافه شدن تجهیزات بیشتر برای کمک رسانی و یافتن جسد جوان غرق شده خبرداد و گفت امیدوار هستیم که بتوانیم با جستجوی بیشتر جسد را پیدا کرده و خانواده ی این عزیز را که چندین شبانه روز است که در محل حادثه حضور داشته و چشم به راه هستند بیرون بیاوریم.

در این عملیات شهرداری رشت نیز همکاری دارد. مسئولان سپاه ناحیه شفت ، راه و شهرسازی شفت و فومن و سایر ارگان های برای پیگیری عملیات جستجو در محل حادثه حاضر هستند .
۱۶۶۹۲۷۷۰۸۰۴۸۴۹۱۷۳۵۹۰ ۱۹۰۲۱۳۰۱۰۱۵۸۸۹۸۲۹۳۶۹ ۲۸۶۷۴۵۹۹۶۹۸۵۶۸۶۱۸۶۹۸ ۳۵۶۹۹۵۰۵۴۸۵۰۴۸۲۵۰۰۸۱ ۳۹۵۱۹۸۷۵۶۷۵۲۴۹۹۹۰۳۰۲ ۶۰۷۴۱۹۷۲۵۱۱۴۳۳۰۳۸۴۵۳ ۴۳۶۵۲۵۰۰۲۱۶۳۱۹۵۰۶۸۵۳

Share