فرمانده پلیس راه گیلان خبرداد:

طغیان رودخانه در مسیر فومن ـ سراوان/محور منجیل ـ گیلوان مسدود شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رستگار از مسدود شدن محور منجیل به گیلوان استان زنجان به دلیل رانش زمین خبر داد و افزود: ارتباط خودروها به صورت بسیار سخت از طریق کنارگذری که توسط راه و شهرسازی گیلان احداث شده، در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهیار رستگار با اشاره به بارندگی شدید روز گذشته و صبح امروز در نقاط مختلف گیلان اظهار کرد: بارندگی شدید سبب رانش زمین در محور رودبار شده است.

rastegharوی از مسدود شدن محور منجیل به گیلوان استان زنجان به دلیل رانش زمین خبر داد و افزود: ارتباط خودروها به صورت بسیار سخت از طریق کنارگذری که توسط راه و شهرسازی گیلان احداث شده، در حال انجام است.

فرمانده پلیس راه گیلان کنارگذر مذکور را برای عبور خودروهای سواری و موارد اضطراری دانست و بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد در مسیر منجیل ـ گیلوان را دارند، به ویژه افراد محلی از تردد غیرضروری خودداری کنند تا فعالیت‌های عمرانی و خاکبرداری انجام شود.

رستگار رانش زمین در مسیر مذکور طبق گزارش‌ها را بسیار شدید خواند و تصریح کرد: کارکنان راهداری در تلاش هستند روال به حالت عادی برگردد.

طغیان رودخانه در مسیر فومن ـ سراوان

وی در ادامه به طغیان رودخانه در مسیر فومن ـ سراوان پس از موزه میراث روستایی گیلان اشاره کرد و گفت: مسیر مذکور مسدود نشده، اما تردد به کندی انجام می‌شود و رانندگان باید به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه نیروهای پلیس و اداره راه در منطقه حضور دارند، خاطرنشان کرد: دیگر محورهای ارتباطی استان مشکلی ندارد و تردد انجام می‌شود.

رستگار از طغیان رودخانه در بعضی از جاده‌های فرعی روستایی گیلان خبر داد و یادآور شد: بعضی از مسیرهای روستایی به دلیل طغیان رودخانه سبب شده به صورت موقت بسته شود و رانندگان از این محورها تردد نکنند، زیرا نمی‌توان حجم آب را تخمین زد و امکان سقوط خودرو به رودخانه وجود دارد.

وی در پایان متذکر شد: رانندگان با صبر، حوصله، احتیاط و طبق مقررات رانندگی کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

/فارس

Share