رییس سازمان انرژی اتمی:از این به بعد، ایران اسلامی در فضایی دیگر سیر خواهد کرد

صالحی:با این توافق،شاهد طلوع علم و فناوری در کشوریم;آینده را تابناک می‌دانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان ادامه داد: ما با این توافق، شاهد طلوع علم و فناوری در کشوریم و به امید خداوند بر سکوی پرش تکنولوژی و علم و اقتصاد و تجارت قرار خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: در فرصت آینده، برنامه ای با رسانه ها خواهیم داشت و مشروح روند مذاکرات و دیگر سوالات را پاسخ خواهیم داد.IMG12452597

علی اکبر صالحی پس از بازگشت به تهران در جمع خبرنگاران و در پاویون دولت فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه در فرصت آینده، برنامه‌ای با رسانه‌ها خواهیم داشت و مشروح روند مذاکرات و دیگر سوالات را پاسخ خواهیم داد، افزود: تیم مذاکره کننده با سربلندی و افتخار و عزت، دستاورد بزرگی داشت و به عنوان یک هموطن، افتخار می‌کردم که اکنون آقای ظریف در راس تیم مذاکره هسته‌ای حضور داشتند که با درایت کامل و بهره‌مندی از تجارب، کار را پیش بردند و ملت ایران را از این گردنه‌ها عبور دادند.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان ادامه داد: ما با این توافق، شاهد طلوع علم و فناوری در کشوریم و به امید خداوند بر سکوی پرش تکنولوژی و علم و اقتصاد و تجارت قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: از این به بعد، ایران اسلامی در فضایی دیگر سیر خواهد کرد.

صالحی با بیان اینکه تمام دستاورد‌ها مدیون خود شهدا و درایت بزرگوارانی است که تمام توان خود را در این مسیر گذاشتند، تصریح کرد:‌ای کاش از طریق فیلمبرداری‌هایی که صورت می‌گرفت، تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای برای مردم شرح داده شود تا بیش از پیش احساس غرور داشته باشند. ما آینده را آینده‌ای تابناک می‌دانیم.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: از تمامی خبرنگاران ورسانه‌هایی که همراه ما بودند و در طول جلسات بیدار بودند، تشکر می‌کنیم.

صالحی در پایان افزود: این نصرت الهی، وعده‌ای است از طرف خداوند. آنهایی که معتقدند خدایی جز خدا، و قدرتی جز او نیست، صاحب سربلندی هستند./ایلنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share