شهروندان از آوردن خودروهای شخصی به‌خیابان‌ها خودداری کنند

شهیدی مقدم:تردد خودروهای سنگین به مدت ۴۸ ساعت در شهر رشت ممنوع است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: تردد خودروهای سنگین به دلیل سفر رئیس جمهور به گیلان از امروز به مدت ۴۸ ساعت در شهر رشت ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: تردد خودروهای سنگین به دلیل سفر رئیس جمهور به گیلان از امروز به مدت ۴۸ ساعت در شهر رشت ممنوع است.

shahidi_1257تیمور شهیدی‌مقدم با گرامیداشت سفر رئیس جمهور به استان سرسبز گیلان اظهار کرد: امیدواریم سفر رئیس جمهور منشأ خیر و برکت برای گیلانی‌ها باشد.

وی به تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح‌های ترافیکی سفر رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و افزود: کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی در تمام استان به‌ویژه کلانشهر رشت آماده خدمت‌رسانی به مردم برای تسهیل در امر رفت و آمد هستند.

شهیدی‌مقدم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: از امروز به مدت ۴۸ ساعت ورود خودروهای سنگین به‌ویژه در مسیرهای حرکت کاروان منتهی به سخنرانی رئیس جمهور ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه از تردد موتورسیکلت‌ها به‌ویژه موتورسیکلت‌های بدون پلاک در مسیر حرکت کاروان رئیس جمهور جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: به دلیل اعمال محدودیت‌های ترافیکی شهروندان از آوردن خودروهای شخصی به‌خیابان‌ها خودداری کنند.

وی به جلوگیری از توقف خودروهای مسیر حرکت رئیس جمهور در شهر رشت اشاره کرد و گفت: مردم با پلیس همکاری خوبی دارند و توقف خودروها از ساعت ۲۴ شب گذشته در مسیر مذکور اعمال شده است.

شهیدی‌مقدم با تاکید براینکه خودروها در مسیر حرکت کاروان رئیس جمهور منتهی به ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت اجازه توقف ندارند، بیان کرد: خودروهایی که از شهرستان‌ها برای استقبال از رئیس جمهور وارد شهر رشت می‌شوند محل‌هایی برای توقف در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خیابان آیت‌الله رودباری، بلوار منظریه و داخل مسکن مهر را از محل‌های تعیین شده برای ناوگان عمومی به‌ویژه اتوبوس و مینی‌بوس اعلام کرد و یادآور شد: خودروهای متوقف شده در مسیر کاروان حرکت رئیس جمهور به پارکینگ منتقل می‌شوند.

Share