در مراسمی با حضور استاندار گیلان برگزار شد:

شهردار رشت معارفه شد/استاندار :اعضای شورا همراه و همیار شهردار باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم معارفه شهردار رشت صبح امروز با حضور اعضای شورا و معاونان استاندار در دفتر کار نجفی، استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز با حضور استاندار گیلان شهردار رشت معارفه شد.

مراسم معارفه شهردار رشت صبح امروز ۲۴ فروردین با حضور اعضای شورا و معاونان استاندار در دفتر کار استاندار گیلان برگزار شد.

در این مراسم محمدعلی ثابت قدم با حکم وزارت کشور و توسط استاندار به عنوان شصت و چهارمین شهردار کلانشهر رشت معرفی و اmsh8ز کریم سرپرست، سرپرست شهرداری رشت تقدیر شد.

دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان اظهار کرد: امروز همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و ولادت بانوی دوعالم خوشحال هستیم که حکم شهردار رشت را تقدیم ایشان می‌کنیم و امیدواریم نسبت به ضعف بسیاری از مشکلات شهری که از گذشته‌ها وجود داشته در این مدت به دلیل نبود مدیریت شهری بیشتر شده گام‌های بزرگی بردارند.

وی ادامه داد: اعضای شورا و شهردار باید ارتباط قوی با هم داشته باشند زیرا شهردار با رای و نظر اعضای شورا انتخاب می‌شود در این راستا همکاری و همیاری اعضای شورا با شهردار می‌تواند در توسعه و آبادانی شهر مهم باشد.

دکتر نجفی گفت: همه اعضای شورا که به دکتر ثابت‌قدم رای داده و یا آنانی که مخالف حضور ایشان بودند از این پس که حکم ایشان به عنوان شهردار رشت آمده باید همراه و همیار ایشان باشند.

وی خاطرنشان کرد: از امروز دکتر ثابت‌قدم شهردار همه مردم رشت و اعضای شوراست و اعضای شورا نیز به این مهم توجه داشته باشند که با همفکری و با سالی از سوی مقام معظم رهبری به نام  «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» نامگذاری شده اعضای شورا باید توجه داشته باشند که بیش از گذشته در این راستا تلاش کنند.

استاندار گیلان با توجه به سفر ریاست جمهور خاطرنشان کرد: ما به سرعت جلسه معارفه شهردار رشت را برگزار کردیم تا شهرداری بعد از تنش‌هایی که پشت سر گذاشته کارکنان با انرژی بیشتری با مشخص شدن شهردار در امور حضور داشته باشند.

در ادامه عباس صابر رییس شورای شهر رشت با اشاره اینکه بخش قابل ملاحظه‌ای از مردم در شهر رشت زندگی می‌کنند، افزود: شهر رشت نقش کلیدی در بین استان دارد و ما امیدواریم در سفر ریاست جمهور که در چند روز آینده شاهد آن هستیم اعتبارات خوبی بدست آوریم.

صابر افزود: با توجه به اینکه همه اعضای شورا در جلسه معارفه شهردار حضور دارند ما این امر را به فال نیک می‌گیریم و این نشان همدلی و همراهی اعضای شورا با شهردار منتخب دارد.

وی با اشاره به اینکه دکتر ثابت‌قدم در گذشته شهردار رشت بوده است گفت: ما حضور ثابت‌قدم را به فال نیک می‌گیریم و چون ایشان به عنوان شهردار رشت بوده‌اند با امور شهری و شهرداری آشنا هستند و نیاز نیست مدت زیادی را به شناسایی شهر و شهرداری کند بر این اساس ما چند گام جلوتر هستیم و امیدواریم عقب افتادگی‌هایی که وجود داشته به زودی جبران شود.

در ادامه دکتر محمدعلی ثابت‌قدم به عنوان شهردار شهر رشت از همه اعضای شورا که به ایشان رای دادند تشکر و قدردانی کرد و گفت: من تلاش دارم وظایف مدیریت شهری خود را به نحو احسن انجام دهیم و فضای شهر را به سمت اعتمادسازی به مجموعه شهرداری سوق دهم و در راستای به حداقل رساندن چالش‌های موجود گام برداریم.

 در پایان این مراسم حکم شهردار رشت توسط استاندار گیلان به دکتر محمدعلی ثابت‌قدم اهدا شد.

ثابت‌قدم که سابقه شهرداری رشت را در دوره سوم شورای اسلامی شهر رشت در کارنامه اجرایی خود دارد، دانش‌آموخته دکترای شهرسازی است.
msh3 msh4 msh5 msh6
msh1

/ایسنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share