مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

سیروس در مکتب ملوان پرورش یافت و این مکتب بزرگان زیادی را تربیت کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود رهنما اظهار کرد : منش او در زمان زنده بودن موجب شده که همه او را دوست داشته باشند و این نشان می دهد قهرمانان مردمی حتی پس از مرگ نیز در ذهن و قلب مردم باقی خواهند ماند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هفتمین همایش زنده یاد سیروس قایقران همزمان با هفدهمین سالگرد در گذشت وی همراه با تجلیل از نام آوران ورزش انزلی و ورزشکاران برتر سال ۹۳ این شهرستان شامگاه سه شنبه در سالن اداره ارشاد انزلی برگزار شد .
rahnama_3045
به نقل از ایرنا, مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم از قایقران بعنوان ورزشکار و پهلوانی محبوب و مردمی یاد کرد .

مسعود رهنما اظهار کرد : منش او در زمان زنده بودن موجب شده که همه او را دوست داشته باشند و این نشان می دهد قهرمانان مردمی حتی پس از مرگ نیز در ذهن و قلب مردم باقی خواهند ماند .

وی خاطرنشان کرد : سیروس در مکتب ملوان پرورش یافت و این مکتب است که بزرگان زیادی را قبل از وی و بعد از وی تربیت کرده و خواهد کرد .

رهنما ، ملوان را کم حاشیه ترین تیم خواند که با وجود کمترین بهره مندی از امکانات دولتی فرزندان بزرگی چون سیروس قایقران را تحویل فوتبال کشور داد .

رییس هیات فوتبال انزلی نیز در سخنانی گفت : افراد بزرگ نه تنها در حیاتشان مایه خیر و برکت هستند بلکه حتی پس از رفتنشان نیز آثار ماندگار و ارزشمندی از خود به جا می گذارند .

محمود رمضانی پور اظهار کرد : برگزاری این مراسم فرصتی است تا دور هم جمع شویم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قایقران قهرمان محبوب مردم انزلی ، تلاشهای نام آوران ورزش شهرستان را قدر بگذاریم .

عبدالصمد صفرنژاد فرماندار انزلی نیز با تاکید بر اینکه قایقران یکی از نماد های ملی ورزش کشور است اظهار کرد : انزلی شهرستانی بی نظیر و جایگاه افراد بزرگی است که لایق بهترین خدمت هستند .

وی خاطرنشان کرد : این نکته مثبتی است که برای گرامی داشت افراد بزرگ و توانمند و شاخص خود از هیچ کاری کوتاهی نکنیم .

*پیوند زندگی مردم انزلی با باشگاه ملوان

میرشهاب مومنی از مسئولان ورزش گیلان گفت : این شهر باشگاهی دارد که مردم با ان زندگی می کنند و بهترین ورزشکاران در رشته های مختلف را به کشور معرفی کرده و بیشترین جمعیت ورزشکاران سازمان یافته را دارا است .

وی اظهار کرد : در این شهر چهره هایی ظهور می کند که ماندگار می شوند و یکی از این افراد که ویژگی های خاص و بارز وی موجب محبوبیت و ماندگاری وی حتی پس از مرگ شد مرحوم قایقران است .

Share