ایثارگری و فداکاری آزادگان و جانبازان قابل جبران نیست

رییس بنیاد شهید کشور در منزل جانبازان گیلانی حضور پیدا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه ،معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور صبح امروز با حضور در منزل جانباز ابراهیم زاده و فیض خواه از ایثارگری های این جانباز و همه ایثارگران سرافراز ۸ سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه ،معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد اسماعیل ابراهیم زاده ، از ایثارگری های این جانباز و همه ایثارگران سرافراز ۸ سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد.n00114232-b
حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی با ابراز خرسندی از دیدار با جانباز ابراهیم زاده، با بیان اینکه افتخار جانبازی بالاتر از همه نعمت‌ها می‌باشد، گفت:خداوند به شما افتخار ایثارگری و جهاد عنایت کرده ودل شما را در مسیر هدایت قرار داده است.
وی افزود:شما از افتخارات جامعه ایثارگری هستید و بنده افتخار می کنم که توفیق خدمتبه شما عزیزان را دارم.شما عزیزانی که عامل ثبات امروز جامعه ما هستید.
جانباز ابراهیم زاده در این دیدار از خدمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین شهیدی بویژه در پرداخت مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی کرد.
جانباز هفتاد درصد اسماعیل ابراهیم زاده در سال ۱۳۶۹ در کردستان به مقام جانبازی نائل آمد.

ایثارگری و فداکاری آزادگان و جانبازان قابل جبران نیست

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور در ادامه دیدارهای سفر استانی خود به استان گیلان با حضور در منزل برادران جانباز و آزاده فیض خواه با خانواده گرانقدر این عزیزان دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت و ابراز کرد: شما جانبازان، سربازان اسلام هستید که در این راه جانبازشدید و ما مدیون رشادت ها و حماسه های شهدا و جانبازان هستیم.
n00114233-bدر این دیدار،حجت الاسلام و المسلمین شهیدی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری گفت: ما با راهنمایی و رهنمودهای مقام معظم رهبری به دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می رویم.
وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری، گفت: ایشان بر دیدار باخانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط مسوولان تاکید کردند و مسوولان نیزباید این امر را سرلوحه خود قرار دهند و به فرموده حضرت آقا، خاطرات و صدای خانواده شهدا و ایثارگران را ضبط و کتاب کنند تا افراد جامعه در آینده بتواند از خاطرات آنها استفاده کند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خلوص ایثارگران موجب می شود که احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم افزود:آزادگان ما تا سال ها در اسارت به سر بردند و با پایداری و ایستادگی دربرابر دشمن مبارزه کردند، شکنجه دیدند و در نهایت با سرافرازی به کشور بازگشتند،تلاش ما این است تا خدمتگزار شما باشیم اگرچه نمیتوانیم زحمات شما را جبران کنیم زیرا ایثارگری و فداکاری شما قابل جبران نیست اما همواره سعیمان این است که تا جای ممکن پاسخگوی شما باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر ازاین خانواده معظم و از خودگذشتگی و مجاهدت آنها تقدیر بعمل آورد.
محمدرضا فیض خواه جانباز ۵۰درصد و آزاده ۷ سال اسارت در بند می باشد و مهدی فیض خواه جانباز ۴۰ درصد و آزاده ۸ سال اسارت می باشند.
این دو برادر جانباز و آزاده هردو پس از دوران اسارت با تحصیل در رشته پزشکی به عنوان پزشک به جامعه خدمات رسانی می کنند.

 شهیدی: خانواده های شهدا سرمایه های اصلی این نظام هستند
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه ،معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور با حضور در بیت شهیدان عاطفی با مادر این شهیدان  دیدار و گفتگو کرد .
نn00114231-bماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در این دیدار گفت : خانواده های شهدا سرمایه های اصلی این نظام هستند.
 حجت الاسلام شهیدی در این دیدار صمیمی با قدردانی از ایثارگری شهدا وخانواده های آنان اظهار داشت: به سفارش مقام معظم رهبری و رئیس جمهور درسفرهایی که می رویم حتما به ملاقات تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران خواهیم رفت ، که امروز توفیق حاصل شد که در بیت شهیدان اکبر و عباس عاطفی حضور یابیم.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ادامه داد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان درنزد خدای متعال خواهد داشت.
معاون رئیس‌جمهور، تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا وخانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور وانقلاب حفظ نمی‌شد.
شهیدی، افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.
گفتنی است شهیدعباس عاطفی در شهریور ماه سال ۱۳۶۳ در سن ۱۵ سالگی در منطقه مریوان به فیض شهادت نائل آمد و شهید اکبر عاطفی در اسفند ماه همان سال در سن ۳۶ سالگی در مریوان به برادر شهیدش پیوست.

Share