استاندار گیلان عنوان کرد:

رئیس جمهور چهارشنبه هفته آینده به گیلان سفر می‌کند/بررسی آخرین وضعیت پروژه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی گفت : رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید صبح چهارشنبه به گیلان سفر میکنند و دکتر روحانی ضمن شرکت در جلسات و نشستهای مختلف در رشت دیدار عمومی با مردم گیلان خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت : رئیس جمهور چهارشنبه بیست وششم فروردین به گیلان سفر می کند.

najafi_6328 نجفی در ابتدای این گفتگو با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)روز زن و مادر و همچنین تولد امام خمینی (ره)گفت : رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید صبح چهارشنبه به گیلان سفر میکنند و دکتر روحانی ضمن شرکت در جلسات و نشستهای مختلف در رشت دیدار عمومی با مردم گیلان خواهد داشت.
نماینده عالی دولت افزود :معاونان رئیس جمهور  و وزرا نیز پس از دیدار مردمی رئیس جمهور هر کدام به شهرستان‌های گیلان می‌روند و در جلسات شورای اداری آنها حضور می‌یابند.
استاندار گیلان با بیان اینکه این سفر در شتاب بخشیدن به توسعه گیلان پر خیر و برکت است گفت :در همین راستا از ابتدای فروردین و تعطیلات نوروزی نشست‌های کارشناسی و مدیریتی فراوانی با حضور معاونین رئیس جمهور ،نمایندگان و معاونین وزرا برگزار شد.
دکتر نجفی با اشاره به برگزاری نشست توسعه و سرمایه گذاری استان با حضورجمع زیادی از مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای سرمایه گذاری نهادهای عمومی غیر دولتی و بانک‌های کشور و نشست هماهنگی حضور گیلانی های مقیم خارج از کشور در سفر کاروان تدبیر و امید گفت :شب گذشته آخرین وضعیت گیلان و پروژه‌های سفر هیئت دولت  که موجب خوشحالی مردم خواهد شد در تهران مورد بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور ۲.۵ ساعت برای این پروژه‌ها وقت گذاشت و آنها را بررسی کرد که درصورت قطعی شدن با تدابیری که میفرمایند در سفر به گیلان اعلام می‌شود. وی با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی اضافه کرد: مردم قدردان گیلان، با استقبال پرشور از کاروان تدبیر و امید، این شعار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در نخستین روزهای سال جدید محقق خواهند کرد.
استاندار گیلان همچنین  از اطلاع‌رسانی صداوسیما و رسانه‌ها برای انجام این سفر قدردانی کرد.
رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده اند.

Share